Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj miałem telefon z allegro w odpowiedzi na moje zapytanie dotyczące zakupu przez klienta kilku produktów, w sytuacji gdzie miałem ograniczenie wysyłki do 1 przedmiotu na allegro polecony. Uzyskałem info, że przysługują mi darmowe etykiety do takiego zamówienia, w takiej ilości jakiej policzono liczbę przesyłek. Czy ktoś edytował takie etykiety, bo prawdę mówiąc pierwszy raz o tym słyszę ??
hej, ja dosiwedziałm się o innym problemie
czy wiedzieliście wcześniej o problemie z Inpostem w sprawie generowania etykiet?
Mianowice, nie byliśmy świadomi, że Inpost paczkomaty, za wygenerowanie każdej etykiety pobiera opłatę, pomimo, że suma smarów tylko jedna etykieta/paczka wyjdzie do Klienta.
Dodatkowo Inpost sam wprowadza w błąd, bo nie zawsze wszytki etykiety znikają z z statusu niewygenerowane.
@benio2010 dlatego obawiam się wielokrotnego generowania etykiet na EN.
Czy ktoś już to praktykował ?
ze stanowiska allegro wynika, że mamy możliwość wygenerować tyle etykiet za ile przesyłek zapłacił klient, czyli jak w smarcie policzyło mu np. 3 przesyłki dla jego zamówienia, to pomimo, że otrzymamy kwotę za sam towar, jest opcja wygenerowania 3 etykiet ? Nigdy czegoś takiego nie robiłem, więc liczę na pomoc innych sprzedawców 🙂
to jak to jest, allegro uważa, że można bez problemu generować więcej darmowych etykiet do jednego zamówienia, gdzie są liczone koszty wysyłki wiecej niż 1 raz i nikt nigdy z allegrowiczów tego nie robił ???
czekam w takim razie na instrukcję jak to zrobić, bo jak widać nikt z allegrowiczów tego nie praktykował do tej pory, co jest trochę dziwne i tajemnicze ? Liczę na Waszą pomoc 🙂
@mikeza Cieszę się, że wcześniejsza interwencja ostatecznie przyniosła skutek. Tym razem również poprosiłam o pomoc w Twojej sprawie. Możliwe, że otrzymasz kolejny telefon. Jeśli tak się nie stanie, instrukcję zamieścimy tutaj.
@benio2010 Konsultuję tę kwestię, dlatego proszę Cię o cierpliwość.
@nat_not na razię testuję różne opcje we własnym zakresie wysyłając paczki. Taka metoda prób i błędów. Chyba powoli dochodzę do rozwiązania tej zagadki 🙂
@mikeza Przekazano mi, że w E-nadawcy, po nadaniu pierwszej przesyłki, należy kliknać "Kolejna przesyłka" i ręcznie uzupełnić dane klienta, w tym pełny adres mailowy. Mam nadzieję, że ta informacja okaże się pomocna 🙂
@benio2010 W kwestii etykiet w InPost otrzymałam wyjaśnienie, z którego wynika, że po wybraniu opcji "Opłać", "Wydrukuj" i "Wyślij" następuje zaakceptowanie wygenerowania etykiety bez możliwości edycji danych oraz anulowania etykiety.
Po opłaceniu i zatwierdzeniu kolejne wygenerowanie etykiety może wiązać się z opłatą. W przypadku etykiet na paczkomaty z usługą Allegro Smart! do każdego zamówienia jest wyliczona ilość etykiet, która jest widoczna w Twojej zakładce "Zamówienia". Jeżeli wygenerujesz więcej etykiet, niż przysługuje do danej transakcji, InPost naliczy 8,99 zł.
Takie funkcjonowanie usługi stwarza pozory celowego działania na szkodę sprzedawcy / maksymalizowania zysku przewoźnika paczek. Normalna usługa np. allegro paczkomaty inpost pozwala utworzyć dowolną ilość etykiet a dopiero za zrealizowaną etykietę pobierana jest opłata. Jest to uczciwe rozwiązanie i wygodne (magazynier gdy pomyli się w etykiecie lub klient zmieni jakieś dane dostawy to wystarczy utworzyć nową etykietę). Przy większej skali działania okazuje się że takich etykiet może być 50 i więcej miesięcznie. 50 x koszt przesyłki do paczkomatu a nie 0 zł to już jest konkretna strata.
Wg mnie Inpost mógłby programowo rozwiązać ten problem, ale zwyczajnie im się to nie opłaca, lepiej pobrać gratisową opłatę.
robert2291nikt Cię nie zmusza do oferowania przesylek ,,smart ,, , podnieś ceny przesyłek i po kłopocie . Tak działa system i trzeba uważać .
Oczywiście wszystko można zgonić na system, ale to ludzie tworzą system. Wystarczyłoby sprawiedliwie rozliczać przesyłki.