Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak można prowadzić tak wielki portal sprzedażowy i nie uruchomić w końcu infolinii dla sprzedawców biznesowych. Rozumiem, że nie chcecie mieć infolinii dla kupujących bo by Was "zadzwonili na śmierć" ale naprawdę to jest totalna kpina i brak szacunku dla osób, które sprzedają u Was swoje produkty, żeby z jakimkolwiek problemem musieli pisać jak dziecko z podstawówki na whastuppie. I proszę nie mówić, że można się umówić na rozmowę bo jak czytam że najbliższy możliwy termin jest na drugi dzień to po prostu brak słów. Czy naprawdę nikt z zarządzających nie zrozumiał jeszcze że jedna osoba przez telefon obsłuży w tym samym czasie 2 albo 3 razy więcej osób niż przez jakieś śmieszne pisanie na komunikatorze???
Sami tworzycie błędne koło. Wprowadzacie jakieś zmiany które są zawsze dobre dla kupujących ale nigdy dla sprzedawców, nikt nie zastanawia się jak to działa, nie skonsultuje ze sprzedawcami tylko wprowadza. Tylko przypominam, że to z naszych pieniędzy żyjecie a nie z kupujących. To nie oni płacą prowizje. Sprzedawcy mają problemy, zgłaszają je do Was a Wy nie nadążacie z obsługą bo przecież nikt nie rozumie, że pisanie jest kilkukrotnie dłuższe.
Mogę wymienić kilka albo kilkanaście błędów lub nieprzemyślanych rzeczy które utrudniają nam pracę i które generują kontakt z Wami i głupie pisanie na whastuppie. I po mimo zgłoszeń nikt tak naprawdę się tym nie zajmuje. Ogólnie Wasza obsługa sprzedawców to kpina.
@Autozaslony, do wyboru masz różne formy kontaktu:
Nie musi być to WhatsApp, a np. formularz i wiadomość mejlowa. Pisemna korespondencja pozwala Ci wrócić do wiadomości w każdym momencie.
Możesz też opisać swój problem na Gadane. Jeśli mamy taką możliwość - pomożemy.
Serio? Ja piszę o kontakcie telefonicznym a Pani pisze o emailu albo o formularzu.
Rozumiem, że dla Pani pisanie jest super rozwiązaniem ale nie dla kogoś kto prowadzi biznes i nie ma na to czasu. Po drugie pisanie emaili albo kontakt przez formularz jest jeszcze dłuższe i czeka się godzinami na odpowiedź.
Przykład z dzisiaj. Zrobiłem zgłoszenie i od tygodnia kontaktuję się przez email i proszę o odpowiedź. Za każdym razem odpowiada ktoś inny i odpowiedź jest kompletnie nie w temacie.
Więc dzisiaj się wkurzyłem i stwierdziłem, że rozwiąże sprawę przez telefon. Dostaję odpowiedź że najbliższa rozmowa jutro :D:D:D Kpina:D
Więc pisałem jak głupek tracąc czas na whatsuppie.
Proszę sobie sprawdzić odpowiedzi na email Pani koleżanek zgłoszenie nr: 26719634.
Sama Pani oceni Waszą pracę.
Przecież tej niekompetencji nie da się nawet skomentować. Obsługa klienta poniżej dna.
Złożyłem od razu skargę bo nie mam zamiary kolejny raz pisać z kimś takim.
Może Pani praca polega na odpisywaniu więc dla Pani takie pisanie jest szczytem osiągnięć komunikacyjnych ale nie dla nas sprzedawców którzy musimy się skupić na sprzedaży i obsłudze a nie na traceniu czasu na pisaniu.
a co ja mam powiedzieć raz jednego dnia miałem 6 rozmów i za każdym razem dzwoniła do mnie osoba z innego działu niż pytanie które zadawałem i za każdym kolejnym razem miała dzwonić osoba odpowiedzialna tylko i wyłącznie za tą kwestię co mnie interesowała, dopiero na końcu zadzwonił kierownik i sprawę się udało jakoś wyjaśnić