Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupujący zakupił banery na mojej aukcji, do których został stworzony prosty projekt z indywidualnym napisem i kolorem, który kupujący określił w wiadomości do sprzedającego. Projekt został zatwierdzony mailowo przez kupującego w piątek 8.06 przed godz 11. Kupujący został poinformowany mailowo, że projekt który zatwierdził przesyłany jest do druku. Tego samego dnia banery zostały wydrukowane i przeszły do kolejnego etapu jakim jest obróbka. W trakcie obróbki w pon 11.06 kupujący bez uprzedzenia anulował zakup. Po kontakcie z kupującym z informacją, że nie może anulować zakupu ponieważ banery zostały już wydrukowane a jest to indywidualny produkt, dostałam skopiowaną na maila regułkę z allegro, że może ten zakup anulować. W zwrotach mam zaznaczone, że produkt jest na indywidualne zamówienie. Zamówienie zostało dokończone i wysłane. Nie sprzedam ponownie banerów w takim rozmiarze i z takim tekstem - musiałabym je wyrzucić co naraża mnie na straty a kupujący żąda zwrotu pieniędzy. Co w takim wypadku ??
@obCMYKani Proste - w takiej sytuacji kupujący nie może "zrezygnować z zakupu".
Jeśli zamówienie wysłałeś i kupujący go nie odbierze to jego problem - kiedy wróci do Ciebie to możesz go wezwać do jego odbioru na jego koszt - wtedy jednak licz się z negatywem co dla Ciebie mającego tylko 4 oceny może być ogromnym kłopotem...
Na usunięcie takiego komentarza przez allegro nie licz niestety.
Druga opcja to przyjęcie zwrotu od klienta - będziesz w plecy ale (najprawdopodobniej, bo nikt Ci tego nie zagwarantuje) nie otrzymasz negatywa.
Witamy na allegro 🙂
@obCMYKani a czemu nie zmieniłeś statusu ? by nie anulował 😄
Napisz konsumentowi że zgodnie z ustawą konsumencką nie przysługuje mu odstąpienie i zamówiony produkt wysyłasz 🙂
Możesz walczyć, w dyskusji zapewne wygrasz, allegro pewnie odda kasę z POK bez konsekwencji dla Ciebie, ale zostanie problem z negatywem 😞
Na przyszłość zmieniaj ręcznie status zamówienia: "w realizacji", wtedy zablokujesz możliwość anulowania kupującemu zamówienia.
@obCMYKani
W trakcie obróbki w pon 11.06 kupujący bez uprzedzenia anulował zakup.
Jeżeli nie zmieniłaś statusu zamówienia na: "w realizacji" - to tak jakbyś jeszcze nie przystąpiła do realizacji zlecenia i kupujący mógł zakup ANULOWAĆ.