anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy kupujący może wystawić opinie do transakcji do której nie doszło ?

glamour-meble24
#8 Zapaleniec#

Witam, pytanie jak w tytule. Klientka odebrała towar, po czym zrezygnowała i otrzymała środki spowrotem. Po miesiącu wystawiła negatywa.

Dodam że w opinii napisała że miesiąc czekała za odbiorem lecz odbiór był w dniu odstąpienia od transakcji i mam potwierdzenie na to. Czy mogę coś z tym zrobić ? 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

br.
#21 Demiurg#

@glamour-meble24  Niewiele możesz zrobić,  Allegro nie kiwnie nawet palcem bo rzekomo nie wtrąca się do komentarzy jeśli nie zawierają słów  wulgarnych.

Możesz  wyliczyć wielkość strat jakie poniosłeś z powodu tego komentarza i  zagrozić kupującej  procesem sądowym. Podobno czasem to pomaga, niektórzy kupujący usuwają taki komentarz.

Ale reguły nie ma.

Możesz też poprosić klientkę o usunięcie  tego komentarza, niektórzy podobno przekupują, dają jakieś gratisy...

oznacz moderatorów

glamour-meble24
#8 Zapaleniec#

A jeśli klientka podaje fałszywe dane:

-odbiór towaru w dniu zwrotu (klientka w treści podała że miesiąc czekała).

*scren z terminem odstąpienia, scren z protokołu odbioru z tą samą data

 

-zwrot nastąpil z tytułu błędnych wymiarów producenta w które ja także zostałem wprowadzony (klientka była o tym poinformowana)

*scren emaila wiadomości o błędnych wymiarach względem katalogu gdzie ja jako pośrednik i kupujący zostali wprowadzeni w błąd.

W regulaminie Allegro jest mowa o nieprawdziwych danych a na takie klientka się powołała dot odbioru vs zwrotu wystawiając komentarz.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jeżeli komentarz nie narusza regulaminu Allegro i nie obraża sprzedającego trudno będzie o anulowanie opinii.😣

oznacz moderatorów

glamour-meble24
#8 Zapaleniec#

A jeśli klientka podaje fałszywe dane:

 

-odbiór towaru w dniu zwrotu (klientka w treści podała że miesiąc czekała).

 

*scren z terminem odstąpienia, scren z protokołu odbioru z tą samą data

 

 

 

-zwrot nastąpil z tytułu błędnych wymiarów producenta w które ja także zostałem wprowadzony (klientka była o tym poinformowana)

 

*scren emaila wiadomości o błędnych wymiarach względem katalogu gdzie ja jako pośrednik i kupujący zostali wprowadzeni w błąd.

 

W regulaminie Allegro jest mowa o nieprawdziwych danych a na takie klientka się powołała dot odbioru vs zwrotu wystawiając komentarz.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@glamour-meble24 w komentarzu klientka pisze inaczej również o niezgodności z opisem , możesz pisać do allegro o usunięcie , ale musisz mieć twarde podstawy .

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@glamour-meble24 

allegro pozwala na oceny transakcji których w myśl prawa nie było

możesz o to pozwać serwis

za produkt w myśl przepisów odpowiada sprzedawca nie producent

 

oznacz moderatorów