Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pytanie jak w tytule. Klientka odebrała towar, po czym zrezygnowała i otrzymała środki spowrotem. Po miesiącu wystawiła negatywa.
Dodam że w opinii napisała że miesiąc czekała za odbiorem lecz odbiór był w dniu odstąpienia od transakcji i mam potwierdzenie na to. Czy mogę coś z tym zrobić ?
@glamour-meble24 Niewiele możesz zrobić, Allegro nie kiwnie nawet palcem bo rzekomo nie wtrąca się do komentarzy jeśli nie zawierają słów wulgarnych.
Możesz wyliczyć wielkość strat jakie poniosłeś z powodu tego komentarza i zagrozić kupującej procesem sądowym. Podobno czasem to pomaga, niektórzy kupujący usuwają taki komentarz.
Ale reguły nie ma.
Możesz też poprosić klientkę o usunięcie tego komentarza, niektórzy podobno przekupują, dają jakieś gratisy...
A jeśli klientka podaje fałszywe dane:
-odbiór towaru w dniu zwrotu (klientka w treści podała że miesiąc czekała).
*scren z terminem odstąpienia, scren z protokołu odbioru z tą samą data
-zwrot nastąpil z tytułu błędnych wymiarów producenta w które ja także zostałem wprowadzony (klientka była o tym poinformowana)
*scren emaila wiadomości o błędnych wymiarach względem katalogu gdzie ja jako pośrednik i kupujący zostali wprowadzeni w błąd.
W regulaminie Allegro jest mowa o nieprawdziwych danych a na takie klientka się powołała dot odbioru vs zwrotu wystawiając komentarz.
Jeżeli komentarz nie narusza regulaminu Allegro i nie obraża sprzedającego trudno będzie o anulowanie opinii.😣
A jeśli klientka podaje fałszywe dane:
-odbiór towaru w dniu zwrotu (klientka w treści podała że miesiąc czekała).
*scren z terminem odstąpienia, scren z protokołu odbioru z tą samą data
-zwrot nastąpil z tytułu błędnych wymiarów producenta w które ja także zostałem wprowadzony (klientka była o tym poinformowana)
*scren emaila wiadomości o błędnych wymiarach względem katalogu gdzie ja jako pośrednik i kupujący zostali wprowadzeni w błąd.
W regulaminie Allegro jest mowa o nieprawdziwych danych a na takie klientka się powołała dot odbioru vs zwrotu wystawiając komentarz.
@glamour-meble24 w komentarzu klientka pisze inaczej również o niezgodności z opisem , możesz pisać do allegro o usunięcie , ale musisz mieć twarde podstawy .
allegro pozwala na oceny transakcji których w myśl prawa nie było
możesz o to pozwać serwis
za produkt w myśl przepisów odpowiada sprzedawca nie producent