anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy można ostrzec innych sprzedających przed kupującym ?

Ziolko39
#21 Demiurg#

Jak można uprzedzić sprzedających przed kombinowaniem ze strony kupującego ? Kupił zestaw 2 obiektywów + adapter do konkrentego typu, a za dwa dni napisał o zwrocie z powodu zużycia mocowań obiektywów. Napisał iż był rzekomo w jakimś serwisie i tam dostał opinię o wadach. Przyjąłem zwrot, zwróciłem kasę. Chodzi mi o to, iż za kilka dni sprzedałem ten sam komplet, a po paru dniach dostałem kciuk w górę i 3x5 gwiazdek za zakup. Chciałbym przestrzec innych, aby uważali na tego kupującego lub nawet uniemożliwili mu zakupy, aby się nie narażać na niepotrzebne komplikacje.

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

RED
#21 Demiurg#

to trzeba było poprosić przed zwrotem o tę opinie serwisu

 

wg przepisów konsumenckich konsument może:

- być kim chce

- pochodzić z przeszłości  gdzie były żywe konie nie mechaniczne

- nie musi umieć czytać, mysleć

- może być wariatem czubkiem świrem rozmawiać z niewidzialnymi osobami

- mieć problemy z osobowością

- może przewyższać cię inteligencją, wiedzą, osobowością i kwalifikacjami (pisze to jakby ktoś czuł sie obrażony powyższą lista

i najważniejsze - może odstąpić od umowy bez podania przyczyny (kupujący nie musiał ci podawać powodów zwrotu) i złożyć reklamację wg własnego widzimisie (liczy się tylko kto ją składa, kiedy i jakie jest roszczenie)

ty bierzesz na siebie ryzyko, że zawierając umowę na odległość trafisz na taką osobę

ustawodawca przewidział 21 klauzul informacyjnych które musisz podać w ofercie

i tyle

jedynym wyłączeniem jest, że konsument musi mieć prawo do wykonywania czynności prawnych

 

 

 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Ziolko39 Nie możesz ostrzec, nie ma takiej możliwości. Kupujący odesłał towar w ramach reklamacji i miał do tego prawo. To, że inny kupujący nie zauważył wady lub mu ona nie przeszkadza, nie ma dla sprawy żadnego znaczenia. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

1. Tam nie było wady. To tylko "widzimisie" kupującego. Sprawdziłem po otrzymaniu zwrotu, wszystko było ok. 

2. Poprosiłem o opinię na piśmie to mnie olał.

3. Nadal myślę, że coś kombinował, ale zastrzegłem sobie sprawdzenie paczki przed odbiorem.

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg#

@Ziolko39  nie wiem z czego robisz problem.

Kupujacy kupil i po dwóch dniach odstąpił od umowy- takie ma prawo

Zwócił przedmiot w stanie w jakim go kupił a Ty go ponownie sprzedałeś innemu kupujacemu który był zadowolony.

To czy pierwszy kupujący robił ekspertyzy, wyceny czy tez inne rzeczy nie ma kompletnie znaczenia ( przecież nie żądał wrotu tych kosztów). Po prostu skorzystał ze swoich praw i tyle.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Nie robię problemu, tylko chciałbym przestrzec przed takim kupującym. A wszystcy tylko piszą "miał prawo". Może i miał, ale pisanie, że zwraca bo obiektywy chwieją się w adapterze i nie kontaktują to po prostu "coś nie tak z mózgiem"

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Ziolko39 Jakoś Ci nie ufam. W ofertach piszesz na przykład, że dajesz 3 dni na sprawdzenie, a potem nie przyjmujesz reklamacji. Jak to? A dwuletnia lub minimum roczna rękojmia? Poza tym masz sporo negatywów, a w odpowiedziach obrażasz kupujących. 

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

Jakoś nie może do Ciebie dotrzeć, że te obiektywy były w 100% sprawne, że to nie była reklamacja tylko fanaberie kupującego. A co negatywów to są one niesłuszne. Przy każdym jest moje wyjaśnienie, za to w niektórych brak jakiegokolwiek uzasadnienia. Moje odpowiedzi i tak są delikatne. Czytałem dużo gorsze pod negatywami.

oznacz moderatorów

krejzole
#14 Krzewiciel#

Ja chciałem przestrzec przed jednym klientem który 3 razy nie zdążył odebrać paczki z paczkomatu, prosił o wysyłkę 4 raz ale niestety u mnie już CL

oznacz moderatorów