Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Pisze z problemem dotyczącym opinii wystawionej przez Kupującego. Kilkanaście dni temu dostaliśmy opinię negatywną od kupującego za zakup który dokonał prawie 3 miesiące temu, który napisał, że paczka była zniszczona i niekompletna. Po skontaktowaniu się z klientem dostaliśmy jednak informacje, że paczka była zgnieciona ale wszystkie rzeczy w niej nadawały się do użytku, poprosiliśmy więc o zmianę opinii lecz kupujący zmienił ilość gwiazdek ale nie zmienił negatywa na pozytyw. Teraz gdy próbuję się z nim skontaktować niestety nie odbiera ani nie odpisuje. Zniszczenia są winą przewoźnika, lecz po prawie 3 miesiącach już nic nie zdziałamy w kwestii reklamacji do firmy kurierskiej bo jest już na to za późno. Jest to nasza jedyna negatywna opinia i pytanie moje brzmi czy po weryfikacji sytuacji przez allegro jest jakaś opcja na usunięcie tego?
@NLTsklep Cześć. Rozumiem, że kupujący wystawił ocenę Nie polecam, a zgodność z opisem i obsługę kupującego ocenił na 5 gwiazdek? Taką ocenę możemy usunąć, w tym celu napisz do nas tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt i podaj numer zamówienia.
Możesz, ale uważam że Allegro nie usunie wam tej opinii.