Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
komunikat z dziś "Brak odpowiedzi z API InPost. Przesyłka nie została zamówiona. Spróbuj ponownie za chwilę."
podczas wystawiania etykiet dla INPOST reszta działa.
Jaka jest przyczyna?
@arturhei Czy możesz podać mi numer zamówienia, którego dotyczy ten komunikat?
podaje tylko jeden numer zamówienia ale nie działa 50 paczek dziś
25020bf0-0849-11ee-82f0-e5d03b699bc8
@arturhei Sprawdź proszę, czy masz uregulowany rachunek w Inpost lub wystarczającą kwotę środków jeśli to konto prepaid.
Płatność dla in post jest uregulowana w terminie , nie korzystamy z konta prepaid
@arturhei rozumiem i bardzo mi przykro, ale to z Inpostem musisz wyjaśnić problem z nadaniem na swoim koncie, bo to z ich systemu pochodzi ten błąd.
nie mam e-amil gdzie do inpostg wysłać potwierdzenie porzelewu czy ma pani kontakt znimi
@arturhei zgłoszenie wraz z dokładnym opisem problemu oraz tym potwierdzeniem możesz wysłać na adres: pomoc@inpost.pl bądź skontaktować się z infolinią pod numerami +48 722 444 000 oraz +48 746 600 00.
jest opłacona FV w załaczniku potwierdzenie