Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
w sobotę 10.06 otrzymałem od klienta negatywną opinię. Dziś tj 12.06 wyjaśniłem to, okazało się, że klient się pomylił i nie mi chciał takiej oceny wystawić. Natychmiast zmienił ją na pozytywną.
Przez tę opinię z automatu straciłem status Super Sprzedawcy. Ocena poprawiona ze wszystkimi statystykami będzie zweryfikowana jutro rano i dopiero jutro, gdy wszystkie warunki zostaną zaktualizowane, będę mógł się ubiegać o ponowny status SP.
Wszystko ok, tylko tracę kontynuację statusu, a zależałoby mi żeby żeby była kontynuowana. Obsługa Allegro ma to gdzieś i nie chcą w żaden sposób mi pomóc. Tłumaczą się tym, że wszystko dzieje się automatycznie. A wszystko to przez jedną pomyłkę Klienta....
Miał ktoś podobny problem załatwiony pozytywnie?