anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę obciążyć klienta kosztem nie odebranej przesyłki?

Gainvest
#9 Pomysłodawca#

Witajcie, mam taki problem.. 

Pani zakupiła u mnie karmę dla psa. Wszystko zostało wysłane przez paczkomat - Pani nie odebrała przesyłki i wróciła ona do mnie. Kupująca poprosiła o ponowne wysłanie karmy - wysłałam ją na swój koszt. I co Pani zrobiła? Znów nie odebrała przesyłki!! Paczka ponownie do mnie wraca... Pani przeprosiła i poprosiła o zwrot.

 

Jak zachować się w takiej sytuacji? Obciążać kosztami czy dać sobie spokój żeby nie dostać negatywa?

 

 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Koszt  odesłania ponosi kupujący, skontaktuj się  z nią i spróbujcie wyjaśnić sprawę, zwróć kasę ale czy negatywa nie będzie? a zależy ci na komentarzu?

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Przed ponowną wysyłką należało skontaktować się z kupującą i poinformować ją o kosztach ponownej wysyłki - 10 zł.

Przypadki nieodebranych przesyłek zdarzają się.  Ja np.  2 tyg. temu nie odebrałem przesyłki z paczkomatu, po prostu miałem taką sytuację, że nie mogłem odebrać, zapłaciłem sprzedawcy 10 zł za ponowną przesyłkę i sprawa załatwiona. 

Co to znaczy, że "Pani poprosiła o zwrot"? - nie ma czegoś takiego. Musisz otrzymać formularz odstąpienia od zawartej umowy, a w tym przypadku - obciążasz klienta kwotą: 9,99 zł za koszt ponownej wysyłki + koszt obsługi kolejnej wysyłki w wys. 10 zł (przy pierwszej wysyłce było to wliczone w cenę) - to koszt wysyłki, koszt przepakowania towaru, obsługi, pracownika, czasu itp.

Boisz się negatywa? - jak będą na to zwracać uwagę wszyscy sprzedający, to można się pożegnać ze sprzedażą na ALL. 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów