Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, mam taki problem..
Pani zakupiła u mnie karmę dla psa. Wszystko zostało wysłane przez paczkomat - Pani nie odebrała przesyłki i wróciła ona do mnie. Kupująca poprosiła o ponowne wysłanie karmy - wysłałam ją na swój koszt. I co Pani zrobiła? Znów nie odebrała przesyłki!! Paczka ponownie do mnie wraca... Pani przeprosiła i poprosiła o zwrot.
Jak zachować się w takiej sytuacji? Obciążać kosztami czy dać sobie spokój żeby nie dostać negatywa?
Koszt odesłania ponosi kupujący, skontaktuj się z nią i spróbujcie wyjaśnić sprawę, zwróć kasę ale czy negatywa nie będzie? a zależy ci na komentarzu?
Przed ponowną wysyłką należało skontaktować się z kupującą i poinformować ją o kosztach ponownej wysyłki - 10 zł.
Przypadki nieodebranych przesyłek zdarzają się. Ja np. 2 tyg. temu nie odebrałem przesyłki z paczkomatu, po prostu miałem taką sytuację, że nie mogłem odebrać, zapłaciłem sprzedawcy 10 zł za ponowną przesyłkę i sprawa załatwiona.
Co to znaczy, że "Pani poprosiła o zwrot"? - nie ma czegoś takiego. Musisz otrzymać formularz odstąpienia od zawartej umowy, a w tym przypadku - obciążasz klienta kwotą: 9,99 zł za koszt ponownej wysyłki + koszt obsługi kolejnej wysyłki w wys. 10 zł (przy pierwszej wysyłce było to wliczone w cenę) - to koszt wysyłki, koszt przepakowania towaru, obsługi, pracownika, czasu itp.
Boisz się negatywa? - jak będą na to zwracać uwagę wszyscy sprzedający, to można się pożegnać ze sprzedażą na ALL.