Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czasem klient życzy sobie dostawy w innym terminie niż domyślny w ofercie.
Zauważyłem, że nie nadanie paczki w terminie skutkuje obniżeniem istotnych statystyk.
Jak w takiej sytuacji się zachować? Słać mimo uwag już, czy wstrzymać wysyłkę do czasu pożądanego terminu dostawy?
pozdrawiam
Grzegorz
@ewozki-eu witaj w grupie marginalnej ! 😁 według Allegro nie ma sensu bo to nieczęste przypadki.
Poczytaj, zagłosuj : https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zg%C5%82o%C5%9B-sw%C3%B3j-pomys%C5%82/wyd%C5%82u%C5%BCenie-czasu-w...
Może nie są częste ale są i rozwalają cały wypracowany autorytet sprzedawcy ale klient nasz pan i mamy wszystko robić tak jak sobie życzy ,nie wiem jak u innych ale u mnie zwłaszcza w okresach urlopowych takich próśb było trochę .
@mwmonety Oczywiście że tak, ale jak masz podane - to wyjątki i musisz to wziąć na klatę . Czytaj : masz pecha.
@ewozki-eu oznacz zamówienie jako anulowane, wtedy nie jest liczony czas wysyłki. Oczywiście uprzedź kupującego, że może widzieć taki status zamówienia.