Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zwrócił towar, który nie nadaje się do ponownej sprzedaży, a więc stracił dość sporo na wartości i z tego tytułu potrącimy klientowi 15% wartości, o czym zostanie wcześniej poinformowany. Czy po zwrocie niepełnej kwoty przez allegro finanse otrzymamy zwrot prowizji? A jeśli nie, to jak inaczej ukarać klienta, który czuje się bezkarnie i uważa, że może z towarem zrobić wszystko, a następnie w czasie 14dni go odesłać. Dodam, że koszt prowizji jest wyższy niż kwota, jaką chcemy potrącić klientowi.
@Ergosolid Allegro stosuje, o ile dobrze pamiętam, zasadę 50%.
W tej sytuacji otrzymasz zwrot prowizji.
Ergosolid masz wysoką średnią ocen , nie powinno być problemu .
@Ergosolid Możesz dodać klienta na CL.