anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy pora na równouprawnienie i Program Ochrony Sprzedających ?

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Drodzy Państwo 🙂 Nie jestem "profesjonalnym" sprzedawcą. Sprzedaję tylko swoje używane rzeczy. Powiedzcie mi proszę  Koleżanki i Koledzy czy macie jakiś sposób na Kupujących-oszustów albo po prostu  powiedzmy to szczerze **piiip**ów ? Czy istnieje Program Ochrony Sprzedających ? Czy opuszczenie Allegro jest jedynym sposobem na zdrowie psychiczne ? Ostatnim razem Kupująca wypiła kupiony ode mnie płyn do dyfuzora patyczkowego !! i stwierdziła że to woda.  Wczoraj Kupujący stwierdził komentarzem bez uprzedniego kontaktu przez tydzień, że cytuję " Parfuma jest FAKE" - chyba musze to zgłosić do prokuratora bo kupiłam ją w renomowanej perfumerii.  Teraz z założeń allegro mam go prosić o usunięcie komentarza, oddać pieniądze i najlepiej nie prosić o zwrot, żeby go nie drażnić.  To tylko taki przykład bo naprawdę zaczynam się zastanawiać co jest nie tak w tym świecie ? Na Allegro od 18 lat i 3 negatywne irracjonalne komentarze  od początku i to w ostatnich 2 latach. Czy coś się dzieje z ludźmi ? Macie jakieś sposoby jak sobie radzić z niesprawiedliwością  i głupotą ? 

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia 

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#

Tak świat teraz szedł na psy. a co ja mówię minął wszelkie granice. starzy lydzie powadali że tylko wojna może to wyrównać. czy rzeczywiście potrzeba aż takich rzeczy ?

 

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Historia mówi, że to jedyny sposób 🙂 ale kto by się tam uczył na cudzych błędach 

oznacz moderatorów

unik_sklep
#11 Animator#

To standard. często kupujący wystawia negatywy komentarz, po to aby sprzedawca się odezwał i zaproponował "wyrównanie strat", co oznacza , że chce mieć i towar i kasę. Tylko wtedy usunie komentarz... Komentarze nie są adekwatne do sytuacji. Produkt jest oceniany w komentarzu, a nie tam gdzie jest na to miejsce. A najgorszym złem na Allegro jest Sprzedający - niestety

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Xaris1 Mocno zastanawiałem się co Ci napisać i jedyna rada to nie przejmować się ,,widzimisię,, klientów . Zapamiętaj - ostateczną cenę płaci klient również **piiip** ,a  poziom cen ,który oferujesz musi rekompensować również straty jakie ponosisz również moralne .To nic ,że na 1 transakcji popłyniesz , ale 2 , 3 .... musi Ci to zrekompensować.... tak , zapłacą inni klienci , a może kiedyś i **piiip**.

Stań z boku , uśmiechnij się i powiedz ,, i tak jestem do przodu ,, 😁

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Bardzo Ci dziękuję za słowa pokrzepienia. Czasem po prostu wszystko opada z bezsilności. 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Xaris1 Nie ma na allegro sprzedającego , który nie zderzyłby się z podobnymi sytuacjami . Moja córa powiedziałaby ,,, ŻYCIE ,,, 😋

oznacz moderatorów

Skill_Player
#14 Krzewiciel#

@Xaris1 jedynie co można napisać na pokrzepienie to tekst o nie przejmowaniu się aczkolwiek wiem, że to może nie ukoić nerwów.

Nie ma bata, żeby przynajmniej raz na 70-100 transakcji w obecnych czasach nie trafić co najmniej na "dziwnego klienta" lub normalnie powiedziawszy "wyłudzacza, testera sprzętu itp." czy  w Twoim najnowszym przypadku w połączeniu chyba z analfabetą.

Kiedyś na allegro (ale rzecz się tyczy też innych portali sprzedażowych) było przyjemniej jeżeli chodzi o ludzi.

oznacz moderatorów

uOlusia
#9 Pomysłodawca#

wysyłaj każdemu takiemu wezwanie do usunięcia komentarza przed sądowny. Wpierw najlepiej poproś by wyjaśnił czemu to zrobił i najlepiej by przyznał sie - że cię szantażuje za kasę za usuniecie i wtedy  szach mat masz delikwenta

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

No widzę że dzisiaj taki dzień 🙂 walki z pełnym arsenałem. A ja dzisiaj odpisałam że skoro to podróbka to niech zabezpieczy dla celów sądowych i zgłosi do prokuratora handel podróbkami. Kontakt się urwał, a komentarz pozostał 🙂 Nie liczę nawet na rozpoczęcie sporu ale kto to wie musze odbierać polecone 😉 

oznacz moderatorów

AGD-SERVICE
#13 Ambasador#

No cóż.... Allegro robi z kupujących "święte krowy" - jak w Indiach.

Przez 20 lat zakupów na ALL - tylko 1 raz robiłem zwrot towaru - uszkodzony. Nigdy więcej żadnych zwrotów.

Teraz zwroty - to standard, tzw. "święte krowy" kupują, potem zwracają. Nazywając jeszcze sprzedawców "januszami sprzedaży". Obecny standard - żadnych zgłoszeń reklamacyjnych na e-mail - od razu walą wszyscy w dyskusje na Allegro. Nieważne, czy maja racje, czy nie. Wszystko im się należy. Tak samo, jak przejście po pasach na jezdni na przejściu dla pieszych. To nieważne, że jedzie auto ciężarowe, droga oblodzona, nie ma jak wyhamować. To pieszy ma pierwszeństwo, nie ma znaczenia, że auto go rozjechało i będzie kaleką do końca życia, ważne że "miał rację i prawo stało po jego stronie". Podobnie jest w przypadku zakupów na Allegro. 

Kupujący nie czyta opisu aukcji, nie czyta jej warunków, nie patrzy na czas wysyłki - wszystko mu się należy "natychmiast". Dodatkowo Allegro wprowadza w błąd kupujących - klient zakupił przedmiot w sobotę, czas wysyłki 3 dni robocze, w poniedziałek pisze, że miała być dziś dostawa - skąd to wywnioskował? - Przecież ktoś mu musiał podać takie informacje...

 

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Właśnie, wspominając działania allegro... wspomniana przeze mnie Pani od płynu do dyfuzora dostała zwrot od allegro z programu ochrony kupujących. Pomimo tego że nie chciała odesłać przedmiotu. Jedyne wyjaśnienie dla mnie od allegro: proszę się nie martwić nie żądamy od Pani aby Pani płaciła. Halooo ja się pytam czego allegro uczy kupujących ? naciągania ? 

Ludziom się wszystko należy ale oni nie mają żadnych obowiązków np myślenia.

oznacz moderatorów

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

@Xaris1 nie obciążyli cię to się nie przejmuj. Naciągacze sami za zwroty POK płacą przecież. Na fundusz POK jest przeznaczana część prowizji, którą każdy sprzedawca ma skalkulowaną w cenie towaru. 🙂

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Niby tak i niby nie. Kwoty prowizji przez takie działania Allegro i kupujących są niepotrzebnie zawyżane. Przez takie  głupie działania niedługo pojawią się memy - "Kochanie zabierz mnie do sklepu gdzie jest drogo! Do Diora? Nie na Allegro" 😉

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Ludzie przyzwyczaili się że wszystko jest albo w cenie albo dotowane. To nic dziwnego że nie rozumieją że lepiej płacić realne kwoty za zakup i za transport a nie ukryte. 

oznacz moderatorów

Firma_Karwil
#10 Popularyzator#

WYSTAWIANIE NEGATYWA I CZEKANIE NA ODZEW OD SPRZEDAJĄCEGO,ŻEBY COŚ UGRAĆ TO NA TYM PORTALU STANDARD.

oznacz moderatorów

atechnik_sklep
#14 Krzewiciel#

Gdyby tak choć taki delikwent od negatywnego komentarza zechciał się odezwać to byłoby święto. Niestety takie persony zazwyczaj nie mają jaj - walą w ciemno, zza monitora i ślinią się po tym jak komuś "dowalili". To dla nich większa radość "pojechać po sprzedawcy" niż coś załatwić ;).

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Allegro jak twierdzi nie może ingerować w opinię kupującego (czyt usunąć komentarz) gdy nie ma z nim kontaktu. 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

Allegro juz dawno przestało twierdzić, że sprzedawca to dla ich firmy to ktoś ważny

nowomowa, błędne informacje wysyłane przez serwis , wpierdzielanie się do zawartej umowy

i twierdzenie, że kupującemu przysługo zwrot z pok, za który zapłaci sprzedawca to standard

serwis pozwala na publiczne szkalowanie i pomawianie sprzedawców,

często wypłaca bezpodstawnie środki z pok by kupujący był zadowolony

i domaga się zwrotu finansowego za to zadowolenie od sprzedawcy

zapominając, że np: dyskusja to nie reklamacja

bo złożenie reklamacji to też określona procedura

a nie tylko wymienienie wad towaru

 

 

 

oznacz moderatorów

Xaris1
#8 Zapaleniec#

Idealnie określone. Czy tylko sprzedawcy to rozumieją ? Czy allegro udaje głupiego  na zasadzie duży może więcej ? 

oznacz moderatorów