anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy przysługuje klientowi zwrot produktu fizycznego, który jest w zestawie z produktem cyfrowym?

Empatify
#8 Zapaleniec#

Cześć, 

sprzedaję fizyczne karty, które sprzedaję również w formie cyfrowej. Jedna z oferta zawiera oba warianty, co w przypadku gdy klient będzie chciał dokonać zwrotu, gdy w zestawie jest produkt cyfrowy?

Oczywiście zestaw jest w promocyjnej cenie, więc zwrócenie pieniędzy za sam fizyczny produkt jest utrudnione. 

Bardzo proszę o pomoc, jak rozwiązać ten temat.

Oprócz tego, zastanawiam się gdzie mogę zamieścić zapis o tym, że kupując produkt z treściami cyfrowymi klient zrzeka się do prawa odstąpienia umowy, bo wg. przepisów powinienem o tym informować przed zakupem. Czy w treści opisu zamówienia, czy może w allegro jest specjalne miejsce na taki zapis?

Z góry dzięki za pomoc 🙂 

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

redmonster_pl
#9 Pomysłodawca#

może przybliż najpierw co to za produkt fizyczny jest i co to za produkt cyfrowy?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@redmonster_pl fizyczny np. długopis , cyfrowy - karta prepaid .

oznacz moderatorów

redmonster_pl
#9 Pomysłodawca#

może inaczej załóżmy że ktoś sprzedaje karty podarunkowe i może je mieć fizycznie czyli ma kod wypisany na karcie i wysłać a może też wysłać sam kod cyfrowo, obie podchodzą pod brak zwrotów bo to są treści cyfrowe, dlatego zapytałem co za zestaw sprzedający wystawił

oznacz moderatorów

Empatify
#8 Zapaleniec#

Produkt to Karty, które sprzedaje w formie fizycznej lub/i w formie PDF do samodzielnego wydruku, który jest wysyłany mailem.

 

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Empatify na pewno musisz umieścić taka informacje w zakładce zwrot ale trudna sprawa z tym łączonym zestawem. A ta wersja cyfrowa to aplikacja jakaś? Ale wydaje mi się, że wszystko uzależnione jest od formy jaką sprzedajesz główny produkt. W zestawie  chcąc nie przyjmować zwrotów powinno być cyfrowy + fizyczny (np jako gratis/dodatek)

oznacz moderatorów

Empatify
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź i pytanie, wersja cyfrowa jest wysyłana mailem.
Produkt to Karty, które sprzedaje w formie fizycznej lub/i w formie PDF do samodzielnego wydruku.

Ciekawy pomysł z tym gratisem 🙂

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak sprzedajesz jako prywatny możesz odmówić przyjmowania zwrotów, rękojmie możesz także wyłączyć, zapis o tym musi być w zakładce zwroty oraz reklamacje.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Empatify informacja o wykluczeniach powinna znaleźć się w zakładce zwroty. Opis oferty powinien być też bardziej szczegółówy. Dokładny zapis o wykluczeniu mówi, że:

"Sprzedający nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu nastepujących przedmiotów:
  • treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli świadczenie rozpoczęło się za wyraźną zgodą kupującego przed upływem terminu na odstąpienie od umowy i po tym, jak przedsiębiorca poinformuje kupującego o utracie prawa odstąpienia od umowy – na przykład pobranie ebooka, kodu do gry"

W opisie brakuje informacji o nośniku, na którym jest sprzedawany w ofercie produkt. 
W tej sytuacji nie możemy napisać wyraźnej opinii jak należy to rozwiązać. Możesz rozważyć stworzenie zestawu ofert, w którym kupujący może kupić wersję cyfrową z fizyczną.  

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

Empatify
#8 Zapaleniec#

Dzięki za odpowiedź i pytanie, wersja cyfrowa jest wysyłana mailem. Produkt to Karty, które sprzedaje w formie fizycznej lub/i w formie PDF do samodzielnego wydruku.

 

Czy Twoim zdaniem, zapis, który zacytowałaś, może 1:1 znaleźć się w zakładce zwroty i będzie wystarczający? 

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@Empatify W zakładce zwroty nie można umieszczać "własnych" informacji.
Można tylko wybrać gotową pozycję z dostępnej listy.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Empatify tak jak napisał @komis-bell można tam wybrać konkretny powód  ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy przez konsumenta i pasujący to:
"Treść cyfrową, niezapisaną na nośniku materialnym, z której kupujący zgodził się skorzystać".

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów