Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
sprzedaję fizyczne karty, które sprzedaję również w formie cyfrowej. Jedna z oferta zawiera oba warianty, co w przypadku gdy klient będzie chciał dokonać zwrotu, gdy w zestawie jest produkt cyfrowy?
Oczywiście zestaw jest w promocyjnej cenie, więc zwrócenie pieniędzy za sam fizyczny produkt jest utrudnione.
Bardzo proszę o pomoc, jak rozwiązać ten temat.
Oprócz tego, zastanawiam się gdzie mogę zamieścić zapis o tym, że kupując produkt z treściami cyfrowymi klient zrzeka się do prawa odstąpienia umowy, bo wg. przepisów powinienem o tym informować przed zakupem. Czy w treści opisu zamówienia, czy może w allegro jest specjalne miejsce na taki zapis?
Z góry dzięki za pomoc 🙂
może przybliż najpierw co to za produkt fizyczny jest i co to za produkt cyfrowy?
@redmonster_pl fizyczny np. długopis , cyfrowy - karta prepaid .
może inaczej załóżmy że ktoś sprzedaje karty podarunkowe i może je mieć fizycznie czyli ma kod wypisany na karcie i wysłać a może też wysłać sam kod cyfrowo, obie podchodzą pod brak zwrotów bo to są treści cyfrowe, dlatego zapytałem co za zestaw sprzedający wystawił
Produkt to Karty, które sprzedaje w formie fizycznej lub/i w formie PDF do samodzielnego wydruku, który jest wysyłany mailem.
@Empatify na pewno musisz umieścić taka informacje w zakładce zwrot ale trudna sprawa z tym łączonym zestawem. A ta wersja cyfrowa to aplikacja jakaś? Ale wydaje mi się, że wszystko uzależnione jest od formy jaką sprzedajesz główny produkt. W zestawie chcąc nie przyjmować zwrotów powinno być cyfrowy + fizyczny (np jako gratis/dodatek)
Dzięki za odpowiedź i pytanie, wersja cyfrowa jest wysyłana mailem.
Produkt to Karty, które sprzedaje w formie fizycznej lub/i w formie PDF do samodzielnego wydruku.
Ciekawy pomysł z tym gratisem 🙂
Jak sprzedajesz jako prywatny możesz odmówić przyjmowania zwrotów, rękojmie możesz także wyłączyć, zapis o tym musi być w zakładce zwroty oraz reklamacje.
@Empatify informacja o wykluczeniach powinna znaleźć się w zakładce zwroty. Opis oferty powinien być też bardziej szczegółówy. Dokładny zapis o wykluczeniu mówi, że:
W opisie brakuje informacji o nośniku, na którym jest sprzedawany w ofercie produkt.
W tej sytuacji nie możemy napisać wyraźnej opinii jak należy to rozwiązać. Możesz rozważyć stworzenie zestawu ofert, w którym kupujący może kupić wersję cyfrową z fizyczną.
Dzięki za odpowiedź i pytanie, wersja cyfrowa jest wysyłana mailem. Produkt to Karty, które sprzedaje w formie fizycznej lub/i w formie PDF do samodzielnego wydruku.
Czy Twoim zdaniem, zapis, który zacytowałaś, może 1:1 znaleźć się w zakładce zwroty i będzie wystarczający?
@Empatify W zakładce zwroty nie można umieszczać "własnych" informacji.
Można tylko wybrać gotową pozycję z dostępnej listy.
@Empatify tak jak napisał @komis-bell można tam wybrać konkretny powód ograniczenia prawa do odstąpienia od umowy przez konsumenta i pasujący to:
"Treść cyfrową, niezapisaną na nośniku materialnym, z której kupujący zgodził się skorzystać".