Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał normalnego zakupu na allegro, wszystko opłacone i zakończone. Nie kontaktował się przed zakupem. Dopiero po transakcji dostaję od niego takiego maila:
"Dzień dobry. Allegro usunęlo moja poprzednia wiadomość do Państwa gdyż była niepoprawna politycznie a chciałem tylko prosic o szybką wysyłkę. Pozdrawiam:). ***** ***!!!!!
to już nawet maile po zakupie na aukcji też są "niepoprawnie polityczne" i prośba o szybką wysyłkę jest niezgodna z regulaminem ? Serwis zaczyna popadać w lekką paranoję.
Hmm, za moich młodych lat, jakem to jeszcze armii służył , było powiedzonko " ujow.o , ale jednakowo" . Widać kaprale z dawnych lat teraz w Allegro pracują i wdrażają podobny system 😉 A może klient chciał "czarne" i wszystkie boty podniosły alarm ??
Ta pierwsza wiadomość prawdopodobnie była wysłana przed zakupem, dlatego została zablokowana. Nie było to pytanie o przedmiot, tylko o wysyłkę.
@xyz96 nie sądzę, zakup był o godzinie 8 rano, a wiadomość od klienta ok. 12:30.
Samo zmoderowanie mojego postu świadczy o dziwnym podejściu allegro do tematu, tak jakby bali się tego co robią i próbowali to ukrywać - dziecinada 🙂
@mikeza cóż nie znamy treści wczesniejszej (niedostarczonej) wiadomości i nie wiemy jaki tam był "dopisek". Wiec trudno sie odnieść
@_Likos_ własnie wysłałem do klienta zapytanie, co takiego "złego napisał"
Gość miał smarta i darmową wysyłkę, wiec nie ma mowy o żadnych zakupach poza allegro, czy czegoś w tym stylu. Mam wpisany po prostu urlop w przyszłym tygodniu i klienci pytają, czy paczki wyjdą przed tym urlopem. to wszystko.
@mikeza obawiam sie że jeśli klient Ci napisze teraz to samo co wczesniej to pewnie znów nie otrzymasz wiadomości 🙂
Chyba że zmieni sformułowania , ineczej znów bot zadziała.
@_Likos_ masz rację, podam mu adres na priv 🙂
@mikeza trudny temat. Obawiam że słowa : "prywatnie: "kontakt itp , w tym adresy mailowe sa na szczycie listy do zablokowania 🙂
Chyba powinien pisac bardzo ogólnie aby tylko sens sie dało wychwycic no i uzywając innych słów i zwrotów niż w poprzedniej wiadomości.
No i mam nadzieje że nie narobicie sobie kłopotów.
Aczkolwiek ciekawa sprawa sie robi:)
@_Likos_ jestem po prostu ciekaw jakich słów użył w tej wiadomości, że nie została ona przepuszczona. Nie ma mowy o żadnych ustaleniach poza aukcją, ani dodatkowym zakupie. Gośc wszystko opłacił i chciał się upewnić, że paczka wyjdzie przed urlopem. Sporo osób o to pyta, żadna tajemnica 🙂
dam znać jak coś mi odpisze.
a tak na marginesie, to allegro powinno uprzedzać używkowników/klientów, że nie mogą używać określonych słów, czy zwrotów w wiadomościach, bo potem będą problemy z kontaktem ze sprzedającym. Finalnie dostaniemy po gwiazdkach za obłsugę, bo ktoś pomyśli, że to moja poczta filtruje i nie odpowiadam na wiadomości 🙂
podaj ten adres jako SMS bo przeciez jego telefon masz, a tych jeszcze nie są w stanie kontrolować i blokować.
oczywiście tytuł mojego postu został błyskawicznie zmodyfikowany przez mederatorów. Szkoda, że tak szybko nie reagują na problemy techniczne, jak na wpisy na tym forum.
Zaczynam się bać, bo "Wielki Brat" patrzy i słucha cały czas.
@mikeza Zapytałeś, czy takie wiadomości są zgodne z regulaminem i takie pytanie znalazło się w tytule wątku. Na pewno ani Ty, ani inni użytkownicy nie znajdziecie odpowiedzi, dokąd zmierza cenzura, bo zgodnie ze słownikiem języka polskiego cenzura to m.in."urzędowa kontrola widowisk teatralnych, filmów, audycji, publikacji itp. przed wprowadzeniem ich w obieg społeczny; urząd pełniący taką kontrolę;". Definitywnie nie to jest tematem tego wątku.
@_HolaOla_ tylko, że tytuł postu był inny, a to serwis sam go zmienił i to dosłownie moment po opublikowaniu. Czy naprawdę nie macie nic ciekawszego do roboty 🙂
a ja chciałbym wiedzieć dlaczego mail od klienta do mnie nie dotarł, bo to dosyć istotne, nie chcę potem, żeby kupujący zarzucił mi, że blokuję jego wiadomościi obniżył mi ocenę za obsługę. A taka sytuacja ma już miejsce z nr telefonu, gdzie klienci twierdzą, że nie podajemy telefonu celowo i nie mają możliwości szybkiej weryfikacji czy towar będzie dla nich odpowiedni. Nikt nie wierzy jak tłumaczymy, że to allegro blokuje te dane.
@mikeza Nie serwis go zmienił, tylko ja, tak aby inni użytkownicy na Gadane wiedzieli po tytule czego dotyczy ten wątek. Jak już mówiłam nie znam treści tej wiadomości, a nie podałeś mi też żadnych informacji, o którego Kupującego i zamówienie chodzi. Jeśli podasz mi więcej szczegółów, postaram się sprawdzić tę sytuację i odpowiedzieć na Twoje pytanie (o ile tylko będzie to możliwe).
Sprzedający będący na Allegro Gadane potrafią czytać i nie potrzebują żeby ich poprawiać 😉 Na litość boską ? Co wy robicie ?
Upieram się by pozostać przy temacie rozmowy:
"Dzień dobry. Allegro usunęlo moja poprzednia wiadomość do Państwa gdyż była niepoprawna politycznie a chciałem tylko prosic o szybką wysyłkę. Pozdrawiam:). ***** ***!!!!!
Taką treść widzimy. Czy Allegro jest niezależne, czy będzie "filtrować": "czarnych, białych, różowych". Czy w końcu ktoś pójdzie po rozum (gdziekolwiek miałby iść)?
Powtórzę: poprawność polityczna bywa niepoprawna i nie stanowi prawa handlowego (jakiegokolwiek nie stanowi).
Pewnie to niepoprawne politycznie, co napisałem, ale jest poprawne z moim sumieniem.
mnie ostatnio też tytuł zmieniono, bo zapytałam czy nie wie lewica co robi prawica ? Kiedy zapytałam dlaczego? w odpowiedzi zobaczyłam "bo allegro jest apolityczne i odcina sie od określeń lewica i prawica" hehheeeee
@mikeza Nie znam całej treści wspomnianej wiadomości, ale zgodnie z pkt. 13.5: "Allegro.pl zastrzega sobie prawo do filtrowania i zatrzymywania wiadomości wysyłanych przez Użytkowników w ramach narzędzi udostępnionych w Allegro, w szczególności jeśli mają charakter spamu, zawierają treści naruszające niniejszy Regulamin lub w inny sposób zagrażają bezpieczeństwu Użytkowników."
Celowo zaznaczyłam te fragmenty, aby podkreślić, że nasi pracownicy nie czytają i nie cenzurują wypowiedzi Kupujących, czy też Sprzedających. Stosujemy jedynie automaty, które mają wyeliminować łamanie regulaminu naszego serwisu.
No zaraz, ale tu obok jest temat że komuś jakość sprzedaży poleciała w dół bo nie odpowiadał na spamerskie wiadomości ? To jak to działa ? Pytania od klientów wyrzyna a spam przepuszcza ? Może podłączcie ten automat odwrotnie ? 😉 LOL