Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przegapiłam niestety jedno pytanie od klienta (po odebraniu paczki przypomniał sobie że chciał fakturę a zapomniał zaznaczyć tą opcję) 🙂 . Czy w mierze "terminowe odpowiedzi..." poleci mi statystyka? Teoretycznie w opisie jest informacja że wliczają tam wiadomość pisanie poprzez "zadaj pytanie" ale zastanawiam się czy to dotyczy tylko pytania o przedmiot czy pytania o zakup również. Niestety nie miałam w ostatnim czasie wiele pytań więc takie gapiostwo bardzo mi zniszczy pozycjonowanie 😞
W zakłdace https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy masz Terminowe odpowiedzi w Dyskusjach i link do Zobacz zestawienie
@annas14-firma nie chodzi o dyskusje tylko o terminowe odpowiedzi na wiadomości kupujących. Wiem o zestawieniu, ale ta pózna odpowiedz moze być dopiero w jutrzejszym zestaweniu, bo dopiero dzisiaj po 16:00 minał czas na odpowiedź
Błędnie skopiowałem nazwę. Sam to ćwiczyłem miesiąc temu. Jeżeli do daty weryfikacji SS nie złapiesz odpowiedniej liczby nowych zapytań z odpowiedzią w czasie to możesz stracić SS.
Wlicza się nawet to:
@barwyflory_pl pytanie o zakup też się wlicza
@annas14-firma @LEW433 @Client:44052296 no to kicha. Mam z ostatnich 30 dni raptem 6 pytań (miałam jeszcze 7 dni urlopu ) wiec polecą mocno punkty, a biorąc pod uwage że zaczyna mi sie sezon na wiele produktów to kicha podwójna 😞
@barwyflory_pl Statystykę można trochę podreperować jeżeli dostaniesz pytania, ale muszą być z różnych loginów tylko jeden raz. Potrzebujesz 20 żeby dolecieć do 95% i nie dostać punktów ujemnych. Żeby nie stracić SS potrzebujesz chyba 98%.
@barwyflory_pl Gotowy na odpowiadanie?
@annas14-firma jak nigdy wcześniej 😄
@LEW433 @Client:44052296 Pomożecie?
Zapytane 😊
Wlicza się każda terminowa odpowiedź.
Zapytanie wysłane