Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam problem z klientem, który zakupił towar (nie posiadam go na stanie błąd systemu),
i pytanie takie kupił za pobraniem czy mogę mu w świetle prawa anulować zamówienie, jeśli jest zamówienie złożone na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością ?
@sklep_solpio a co jak by była konsumentem to byś znalazł towar 😄 co ma w tym przypadku za znaczenie ? nie anulujesz zamówienia bo nie ma takiej opcji 🙂 oddaj kasę i przeproś może negatywa nie zaliczysz 😄
@kostas11 bardziej chodzi o kwestie, prawne (konsument ma swoje prawa)
chodzi bardziej o sklep internetowy,
Na allegro ręcznie pilnuje stanów nie mam takiego problemu.
@sklep_solpio zawarcie umowy podlega pod KC i tu nie ma znaczenia czy to osoba prywatna, firma itp. Umowa zawarta i może dochodzić jej na drodze cywilnej, napisz że brak towaru, przeproś i zapomnij 😄
dobra @kostas11
Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
znasz taki zapis ?:D
@sklep_solpio znam ale jak kupił to zawarł prawnie wiążącą umowę, chyba że masz odpowiedni skonstruowany regulamin i do zawarcia umowy dochodzi w momencie przyjęcia/potwierdzenia zamówienia przez sklep 🙂
o widzisz jak inaczej 😄 tak jest inaczej skonstruowany 🙂
Po prostu pytam z ciekawości bo szperam szperam i nic nie ma o takich wątkach zbytnio
ps. i tak musimy zamówić dla klienta ze stratą, ale takie są prawa jak ktoś nawali z firmy tylko nie ty 😄
@kostas11 jaką kasę ? ja jeszcze czytać ze zrozumieniem umiem ;D
A to spółka to już kijek od kaszanki którego nikt nie chce i można ją traktować jak podczłowieka?
@NipponShorty do czego nawiązujesz bo to nie takie pytanie chyba zadałem ?: )
jestem ciekawy żeby na przyszłość wiedzieć bo na necie zbytnio nie mogę znaleźć 🙂
@sklep_solpio Rozumiem, że Twój problem z klientem polega na tym, że bezczelnie kupił towar, którego nie masz na stanie? Naprawdę potwór, i to z o.o. 🐭
czy ty masz problemy emocjonalne ze sobą ? tak mam problem bo zakupił towar którego u nas nie ma od 2 lat, był błąd w systemie że dalej widnieje dlatego zadaje pytanie, a jak chcesz gdzieś się wypłakać to polecam inny temat
No to po co szukasz drogi naokoło? oddaj pieniądze i przeproś.
ja widzę kolego, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem i tylko zobaczyłeś jeden wyraz w tym całym pisaniu;) może ty mu zwróć pieniądze ? za co jako pracownik mam mu zwrócić pieniądze i tym bardziej to jest przesyłka za pobraniem
oj..tam , dajta se po razie i idźta na piwko po wszystkim . @sklep_solpio @SpeedyGonzalezz
@SpeedyGonzalezz ma rację bo @sklep_solpio bierzesz na barki to czego nie jesteś w stanie ogarnąć ,ale zdarza się i nie stworzysz , wszystko teraz zalezy od podejścia klienta bo konsument jak i sp.zo.o może wytoczyć Ci proces o wydanie rzeczy , jedyna droga to próba polubownego załatwienia sprawy jaką wskazał Ci @kostas11 czyli grzeczny telefon i szybki zwrot środków .
Panie, jaki zwrot środków czy wy doczytaliście do końca czy tylko nagłówki ?:D
@mdrogeria pracowałem wcześniej w innej firmie zamawialiśmy przez neta bo nam czegoś zbrakło za pobraniem (tak szef preferował), i nam anulowali po prostu ale komu się chce dochodzić roszczeń z tego tytułu w firmach pracują ludzie nie roboty 🙂
PS. telefon już był wykonany, klient o wszystko dopytywał tylko co najlepsze nie dopytał akurat o ten towar tylko zamówił 🙂 potem właśnie chciałem polubownie załatwić to niestety Pan okazał się skrupulatny więc będziemy musieli mu to zamówić pewnie ew. Szef już z nim niech się dogada i tyle