anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jest konsumentem ?

MAMY ROZWIĄZANIE!
sklep_solpio
#12 Orędownik#

Witam,

 

mam problem z klientem, który zakupił towar (nie posiadam go na stanie błąd systemu),

i pytanie takie kupił za pobraniem czy mogę mu w świetle prawa anulować zamówienie, jeśli jest zamówienie złożone na spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością ? 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15
kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_solpio a co jak by była konsumentem to byś znalazł towar 😄 co ma w tym przypadku za znaczenie ? nie anulujesz zamówienia bo nie ma takiej opcji 🙂 oddaj kasę i przeproś może negatywa nie zaliczysz 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

@kostas11 bardziej chodzi o kwestie, prawne (konsument ma swoje prawa)

chodzi bardziej o sklep internetowy,

Na allegro ręcznie pilnuje stanów nie mam takiego problemu.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_solpio zawarcie umowy podlega pod KC i tu nie ma znaczenia czy to osoba prywatna, firma itp. Umowa zawarta i może dochodzić jej na drodze cywilnej, napisz że brak towaru, przeproś i zapomnij 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

dobra @kostas11 

Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. 

znasz taki zapis ?:D

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@sklep_solpio znam ale jak kupił to zawarł prawnie wiążącą umowę, chyba że masz odpowiedni skonstruowany regulamin i do zawarcia umowy dochodzi w momencie przyjęcia/potwierdzenia zamówienia przez sklep 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

o widzisz jak inaczej 😄 tak jest inaczej skonstruowany 🙂

Po prostu pytam z ciekawości bo szperam szperam i nic nie ma o takich wątkach zbytnio

 

ps. i tak musimy zamówić dla klienta ze stratą, ale takie są prawa jak ktoś nawali z firmy tylko nie ty 😄

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

@kostas11 jaką kasę ? ja jeszcze czytać ze zrozumieniem umiem ;D

oznacz moderatorów
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

A to spółka to już kijek od kaszanki którego nikt nie chce i można ją traktować jak podczłowieka?

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

@NipponShorty do czego nawiązujesz bo to nie takie pytanie chyba zadałem ?: ) 

jestem ciekawy żeby na przyszłość wiedzieć bo na necie zbytnio nie mogę znaleźć 🙂 

oznacz moderatorów
SpeedyGonzalezz
#10 Popularyzator#

@sklep_solpio Rozumiem, że Twój problem z klientem polega na tym, że bezczelnie kupił towar, którego nie masz na stanie? Naprawdę potwór, i to z o.o. 🐭

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

czy ty masz problemy emocjonalne ze sobą ? tak mam problem bo zakupił towar którego u nas nie ma od 2 lat, był błąd w systemie że dalej widnieje dlatego zadaje pytanie, a jak chcesz gdzieś się wypłakać to polecam inny temat

oznacz moderatorów
NipponShorty
#14 Krzewiciel#

No to po co szukasz drogi naokoło? oddaj pieniądze i przeproś.

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

ja widzę kolego, że masz problem z czytaniem ze zrozumieniem i tylko zobaczyłeś jeden wyraz w tym całym pisaniu;) może ty mu zwróć pieniądze ? za co jako pracownik mam mu zwrócić pieniądze i tym bardziej to jest przesyłka za pobraniem 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

oj..tam , dajta se po razie i idźta na piwko po wszystkim . @sklep_solpio @SpeedyGonzalezz 

@SpeedyGonzalezz ma rację bo @sklep_solpio  bierzesz na barki to czego nie jesteś w stanie ogarnąć ,ale zdarza się i nie stworzysz , wszystko teraz zalezy od podejścia klienta bo konsument jak i sp.zo.o może wytoczyć Ci proces o wydanie rzeczy , jedyna droga to próba polubownego załatwienia sprawy jaką wskazał Ci @kostas11 czyli grzeczny telefon i szybki zwrot środków .

oznacz moderatorów
sklep_solpio
#12 Orędownik#

Panie, jaki zwrot środków czy wy doczytaliście do końca czy tylko nagłówki ?:D

@mdrogeria pracowałem wcześniej w innej firmie zamawialiśmy przez neta bo nam czegoś zbrakło za pobraniem (tak szef preferował), i nam anulowali po prostu ale komu się chce dochodzić roszczeń z tego tytułu w firmach pracują ludzie nie roboty 🙂 

 

PS. telefon już był wykonany, klient o wszystko dopytywał tylko co najlepsze nie dopytał akurat o ten towar tylko zamówił 🙂 potem właśnie chciałem polubownie załatwić to niestety Pan okazał się skrupulatny więc będziemy musieli mu to zamówić pewnie ew. Szef już z nim niech się dogada i tyle 

oznacz moderatorów