Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć
Jak w tytule, czy to jest poważne, czy ludzie z obsługi wklejają tylko odpowiedzi ze scenariusza rozmowy nie czytając dyskusji?
Ostatnia sprawa. Klient zwraca otwartą puszkę (suplement-kreatyna), odmawiam zwrotu z racji wiadomej, otwierana jest dyskusja gdzie klient oczywiście zaprzecza otwarcia a jako powód zwrotu podaje, że uważa iż produkt jest nie oryginalny bo etykieta była krzywa (powtarzam, że to kreatyna, prosta kreatyna). Oczywiście zaprzeczam temu bo wiem jaki mam asortyment na co wchodzi allegro całe na biało i poleca zgłosić sprawę na najbliższy komisariat i jeśli rozpocznie się śledztwo to może zgłosi się do allegro protect. Przepraszam? Rozumiem, że sprzedawca jest gorszym gatunkiem człowieka i mojego zdania nikt nie bierze pod uwagę ale nawet nie padło pytanie czy mam może fakturę, żeby udowodnić skąd sie towaruje. Nie, klient ma rację i tyle, jakby zjadł i odesłał pustą puszkę to też bym musiał mu zwrócić bo najwidoczniej pustą mu wysłałem. Po drugie może te rady dla kupującego miały by jakiś kontakt z rzeczywistością, jak Policja ma ustalić oryginalnośc kreatyny (pomijając żeby to pewnie wyśmiali) bo musieli by mi podrabianie udowodnić skoro miała by iśc rekompensata z allegro protect czyli z mojej kieszeni bo chyba samo zgłoszenie nie wystarczy?
Takich historii jest multum, jakiś czas temu też padło oskarżenie o podróbkę, gdzie to oskarżenie zbiłem nie zapzeczalnym dowodem gdzie nawet obsługa przyznała mi rację ale komentarz negatywny dostałem, którego usunąć nie można bo nie wolno ingerowac w opinię klienta. Czyli można dowolne kłamstwo napisać, Wczęśniej w tej dyskusji pracownik nakazał mi zadośćuczynić klientowi przez wymianę lub naprawienie przedmiotu. NAPRAWIENIE suplementu. To jest to kopiuj wklej o którym wyżej pisałem, nikt nawet nie czyta o czym jest sprawa.
i wypowiedzi BOTów, jaki jest tego cel?
Taki cel, że pomoc allegro jest zalewana zgłoszeniami/dyskusjami i się nie wyrabiają. Jeżeli miało by to obsługiwać ludzie to na przykładzie DB widać ile czasu trzeba czekać na odpowiedz. A tak cyk i bot odpowiada w kilka sekund.
To chyba ostatnio ich sposób na spławianie klientów i nie wypłacanie. Klienci też się o to burzą tu na forum. Jeszcze chyba nawet wczoraj był taki post i to nie chodziło o Twój produkt tylko jakąś nakładkę. Nie masz się co przejmować. Policja i tak prędzej zabije śmiechem klienta z takim zgłoszeniem niż je przyjmie, a nawet gdyby to pokażesz fakturę i tyle. Reklamację masz prawo odrzucić i policja Ci w to ingerować nie będzie, nie mają też uprawnień do stwierdzania orginalności xD. Jedyne co klient zgodnie z prawem mógłby zrobić to zgłosić do UOKiKu, a oni też póki co jeszcze przyznają sprzedawcy prawo do odrzucenia reklamacji.
Allegro od kilku dni?tygodni? odmawia wypłaty Protecta jeśli klient nie zgłosił się ze swoim problemem na policję.
Stąd zalew absurdów w ostatnim czasie.
Pozostaje to olać i pilnować odpowiedzi w dyskusjach, aby Ciebie nie obciążali. Siebie już też nie chcą. Ciekawe co na to coraz bardziej cwana klientela
@Monika__L tylko rykoszetem dostaje tu sprzedawca. Zostaje z dyskusją nierozwiązaną.
Zamiast rozpatrzyć odmownie, to udają, że brak rozpatrzenia wniosku to nie ich wina...