anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy w allegro pracują gimnazjaliści? - złośliwe blokowanie konta

greku
#9 Pomysłodawca#

Czy obsługa allegro dostaje wynagrodzenie za każdy dzień zablokowanego konta? czy po prostu pracownicy mają jakieś dysfunkcje? 

Odpowiedź allegro jest bezczelna i emanacją pozycji dominującej. 

Dzień dobry,
dziękuje za kontakt.

Ograniczenia na Pana konto zostały nałożone w związku z brakiem udziału w dyskusji z kupującym ----****---. Takie działanie narusza nasz regulamin punkt 10.2, który nakłada na sprzedających obowiązek udziału w dyskusjach w przeciągu 24 godzin.


Proszę wyjaśnić problem kupującego. 

Z pozdrowieniami
Karolina

Zespół Allegro

CO JA MAM WYJAŚNIAĆ? 

 

KORESPONDENCJA PONIŻEJ: 

 

[KUPUJĄCY] 21 lipca 2024 09:39
Powód otwarcia dyskusji: wada wykryta podczas używania
........Uważam, że jest to ukryta wada fabryczna. ..........i z ... pękł. Proszę o przesłanie nowego elementu lub nowego przedmiotu.
Oczekiwane rozwiązanie: wymiana
 
[SPRZEDAJĄCY]  21 lipca 2024 09:41
Dzień dobry, zgłoszenie zostało zarejestrowane w naszym systemie. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Z pozdrowieniami [SPRZEDAJĄCY] .
 
23 lipca 2024 21:39
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
 

 

24 lipca 2024 00:50

[ALLEGRO] 

Przykro mi, .......okazały się wadliwe, a sprzedający nie odnosi się do Pana zgłoszenia. Nałożyłam ograniczenia sprzedaży na konto sprzedawcy. [KUPUJĄCY] reklamuje głowice i oczekuje wymiany. Kupujący określił swoje roszczenia 21.07.2024 r. Od tego dnia sprzedający ma 14 dni na wydanie decyzji reklamacyjnej. Termin ten mija 4.08.2024 r. [sprzedający] proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującego i wydać decyzję reklamacyjną.
 
[SPRZEDAJACY] 24 lipca 2024 10:18
Przykro mi z powodu zaistniałem sytuacji. Prośba o przesłanie zdjęć uszkodzonego elementu. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest przesłanie produktu. Rozpatrzenie reklamacji w zakresie niesprawności przedmiotu może zostać przeprocesowane po otrzymaniu produktu. Prośba o wypełnienie formularza o idesłanie przedmiotu na adres w nim wskazany. Bez odesłania przedmiotu reklamacja musi zostać rozpatrzona negatywnie. Bieg reklamacji zostanie ponownie uruchomiony w momencie odbioru przedmiotu. Pozdrawiam 
 
[SPRZEDAJĄCY] 31 lipca 2024 16:48
Przesyłka nie została odebrana.
31 lipca 2024 16:48
Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
 
31 lipca 2024 16:57
dzień Dobry, bardzo możliwe że została nadana do paczkomatu w [INNE MIASTO] a nie w Warszawie
31 lipca 2024 16:58
mimo najszczerszych chęci nie byłem w stanie tej paczki odebrać z [INNE MIASTO].
 

 

ALLEGRO 31 lipca 2024 17:25
[KUPUJĄCY], proszę o zamieszczenie potwierdzenia nadania przesyłki z widocznym adresem odbiorcy. Pozwoli mi to zweryfikować tę sprawę. Następnie proszę o wezwanie nas w dyskusji.
 
[KUPUJĄCY] 2 sierpnia 2024 18:46
Mój błąd. Przepraszam. Nadam przesyłkę po powrocie z wakacji
 
ALLEGRO 4 sierpnia 2024 09:39
Dyskusja trwa już 14 dni.
[KUPUJĄCY] , czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym?
Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie - możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy.....
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

SpeedyGonzalezz
#12 Orędownik#

@greku Nie masz nic wyjaśniać, musisz "brać udział" w dyskusji, nawet jeśli to nie ma najmniejszego sensu. Nie oczekuj, że robot Cię zrozumie 🐁

--------------------------------------------------
Najszybsza mysz w całym Meksyku
oznacz moderatorów

greku
#9 Pomysłodawca#
chyba trzeba czekać na koniec wakacji 😉 
 
[KUPUJĄCY] 2 sierpnia 2024 18:46
Mój błąd. Przepraszam. Nadam przesyłkę po powrocie z wakacji
 
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@greku jakiś czas temu było pisane, że automatyczne odpowiedzi w dyskusjach jak i pytaniach nie będą brane pod uwagę. Możliwe, że to wprowadzili.

oznacz moderatorów

greku
#9 Pomysłodawca#

ale same allegro jak się pytałem czy oni też mają 24h na odpowiedź to....."odpowiadamy wedle kolejności zgłoszeń"

i również korzystają z autoresponderów 😉 

oznacz moderatorów