Czy obsługa allegro dostaje wynagrodzenie za każdy dzień zablokowanego konta? czy po prostu pracownicy mają jakieś dysfunkcje?
Odpowiedź allegro jest bezczelna i emanacją pozycji dominującej.
Dzień dobry,
dziękuje za kontakt.
Ograniczenia na Pana konto zostały nałożone w związku z brakiem udziału w dyskusji z kupującym ----****---. Takie działanie narusza nasz regulamin punkt 10.2, który nakłada na sprzedających obowiązek udziału w dyskusjach w przeciągu 24 godzin.
Proszę wyjaśnić problem kupującego.
Z pozdrowieniami
Karolina
Zespół Allegro
CO JA MAM WYJAŚNIAĆ?
KORESPONDENCJA PONIŻEJ:
[KUPUJĄCY] 21 lipca 2024 09:39
Powód otwarcia dyskusji: wada wykryta podczas używania........Uważam, że jest to ukryta wada fabryczna. ..........i z ... pękł. Proszę o przesłanie nowego elementu lub nowego przedmiotu.
Oczekiwane rozwiązanie: wymiana
[SPRZEDAJĄCY] 21 lipca 2024 09:41
Dzień dobry, zgłoszenie zostało zarejestrowane w naszym systemie. Odpowiemy najszybciej jak to będzie możliwe. Z pozdrowieniami [SPRZEDAJĄCY] .
23 lipca 2024 21:39Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
[ALLEGRO]
Przykro mi, .......okazały się wadliwe, a sprzedający nie odnosi się do Pana zgłoszenia. Nałożyłam ograniczenia sprzedaży na konto sprzedawcy. [KUPUJĄCY] reklamuje głowice i oczekuje wymiany. Kupujący określił swoje roszczenia 21.07.2024 r. Od tego dnia sprzedający ma 14 dni na wydanie decyzji reklamacyjnej. Termin ten mija 4.08.2024 r. [sprzedający] proszę odnieść się do niezgodności wskazanej przez kupującego i wydać decyzję reklamacyjną.
[SPRZEDAJACY] 24 lipca 2024 10:18
Przykro mi z powodu zaistniałem sytuacji. Prośba o przesłanie zdjęć uszkodzonego elementu. W celu rozpatrzenia reklamacji konieczne jest przesłanie produktu. Rozpatrzenie reklamacji w zakresie niesprawności przedmiotu może zostać przeprocesowane po otrzymaniu produktu. Prośba o wypełnienie formularza o idesłanie przedmiotu na adres w nim wskazany. Bez odesłania przedmiotu reklamacja musi zostać rozpatrzona negatywnie. Bieg reklamacji zostanie ponownie uruchomiony w momencie odbioru przedmiotu. Pozdrawiam
[SPRZEDAJĄCY] 31 lipca 2024 16:48
Przesyłka nie została odebrana.
31 lipca 2024 16:48Kupujący poprosił nas o pomoc. Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.
31 lipca 2024 16:57
dzień Dobry, bardzo możliwe że została nadana do paczkomatu w [INNE MIASTO] a nie w Warszawie
31 lipca 2024 16:58
mimo najszczerszych chęci nie byłem w stanie tej paczki odebrać z [INNE MIASTO].
ALLEGRO 31 lipca 2024 17:25
[KUPUJĄCY], proszę o zamieszczenie potwierdzenia nadania przesyłki z widocznym adresem odbiorcy. Pozwoli mi to zweryfikować tę sprawę. Następnie proszę o wezwanie nas w dyskusji.
[KUPUJĄCY] 2 sierpnia 2024 18:46
Mój błąd. Przepraszam. Nadam przesyłkę po powrocie z wakacji
ALLEGRO 4 sierpnia 2024 09:39
Dyskusja trwa już 14 dni.
[KUPUJĄCY] , czy udało Ci się porozumieć ze Sprzedającym?
Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie - możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy.....