Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Konto zostało zablokowane przez inne konta w tej samej spółce. Sprawy tam tych rzekomo winnych kont (bo za każdym razem pracownicy allegro udzielali innych odpowiedzi),zostały szybko załatwione i odblokowane.
Natomiast na tym nie ma nawet odpowiedzi, a jak jest nowe zgłoszenie to wysyłają numer poprzedniego i dalej karzą czekać.
Czy ktoś też miał taki problem??
Tak może być .Po zablokowaniu konta Dział bezpieczeństwa podobno odpowiada w kolejności zgłoszeń ale ile jest zgłoszeń i czemu tak wolno to idzie to nawet najstarsi górale nie wiedzą.
Załatwiałam te pozostałe konta i poszło no powiedzmy w miarę, bo po dwa dni a tu to jest cyrk tym bardziej ,że to konto nic nie 'zawiniło'
@75rzgowska 4 września o godz. 21:35 otrzymałeś od nas wiadomość mailową w sprawie blokady tego konta, więc sprawdź proszę dokładnie swoją skrzynkę mailową.
Czyli czekał 9dni?
9dni
gdzie wypłata z allegro protect, czy blokada konta użytkownika?
Dobry wieczór,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za dłuższy czas oczekiwania na odpowiedź.
Korespondencja w kwestii zniesienia sankcji na Pana koncie jest prowadzona w sprawie 44195844. Proszę o zachowanie ciągłości korespondencji i kontakt w tamtej sprawie. Powielanie spraw nie przyspieszy zdjęcia sankcji z konta, a może wydłużyć weryfikację całej sprawy.
Rozumiem , że chodzi Pani o tą odpowiedź ?? To jest odpowiedź na powielenie zgłoszenia. A dalej nic się nie dowiedziałam.
Dla Allegro to jest odpowiedź a że nic nie daje to ich mało obchodzi.☹️
Fakt, ja mam wrażenie , że sprzedawców traktuje się jak zło konieczne. A zgłoszenia o tym numerze, to nawet nie mam w wiadomościach więc to pewnie jeszcze starsze.
@75rzgowska ostatnia wiadomość ze sprawy numer 44195844 pochodzi od nas i nasz pracownik wysłał ją 22 sierpnia, o godz.15:30. Nie dotarła do nas odpowiedź od Ciebie, więc jeśli oczekujesz od nas kolejnych informacji, odpowiedz proszę na tego maila.
Chcieliście ,żeby załatwić sprawy z tymi kontami które tam były wymienione. Sprawy zostały rozwiązane , dlatego prosiłam o ponowną weryfikacje.
Odpisałam ponownie.
Dziękuje Pani za pomoc i rozwiązanie sprawy.
@75rzgowska konto odblokowane, więc problem rozwiązany i polecamy się na przyszłość. Dobrego wieczoru 🙂