Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W zeszlym tygodniu jednego dnia trafily do mnie zwroty dwoch paczek, gdzie klienci wybralo metode dostawy DHL - PUNKT ŻABKA
W obu przypadkach (rozne punkty z roznych miast) byla adnotacja na paczkach, ze Zabka odmowila przyjecia przesylek.
Czy mieliscie kiedys podobna sytuacje oraz czy istnieje opcja zgloszenia skargi na Zabke? No i kto teraz ma oddac za koszty przesylki, ktore poniesli klienci? Allegro w jakimkolwiek stopniu (jako ze oni udostepniaja ta opcje wysylki) jest w stanie wziac na siebie jakakolwiek odpowiedzialnosc, czy beda udawac, ze za nic nie odpowiadaja?
@accadia Cześć. Jeżeli jest to przesyłka z przedrostkiem "Allegro", to możesz zgłosić reklamację przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
Ty dodajesz kasę klientowi, a sam reklamujesz do DHL lub Allegro, jeśli nie mają zapisu w regulaminie że punkt może odmówić, to powinni zwrócić kasę, sprawdź - wypełniając dane do nalepy adresowej zaakceptowałeś warunki świadczonych usług.
Wiem że jak Pocztex wysyłam do żabki to, gdy ta odmówi przyjęcia mogą zgodnie z regulaminem przekazać do swojej placówki pocztowej, gdzie czeka na odbiorcę 7 dni zanim paczkę odeślą spowrotem.
@accadia może jakieś duże te przesyłki
Foliopaki A4 o grubosci 3-4 cm - wiec jak dla mnie bardziej odmowione po zlosci
@accadia Tak, kilka razy już mi się zdarzyło - wtedy gdy są to małe żabki i nie mają miejsca na składowanie paczek...
@accadia Odpowiedź jest taka, sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru przez kupującego więc musisz rozwiązać z nim problem- zwrot ponowa wysyłka gratis itd, a Ty składasz reklamację u przewoźnika.