anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

czy Zabka moze odmowic przyjecia paczek od kuriera?

accadia
#12 Orędownik#

W zeszlym tygodniu jednego dnia trafily do mnie zwroty dwoch paczek, gdzie klienci wybralo metode dostawy DHL - PUNKT ŻABKA

W obu przypadkach (rozne punkty z roznych miast) byla adnotacja na paczkach, ze Zabka odmowila przyjecia przesylek.
Czy mieliscie kiedys podobna sytuacje oraz czy istnieje opcja zgloszenia skargi na Zabke? No i kto teraz ma oddac za koszty przesylki, ktore poniesli klienci? Allegro w jakimkolwiek stopniu (jako ze oni udostepniaja ta opcje wysylki) jest w stanie wziac na siebie jakakolwiek odpowiedzialnosc, czy beda udawac, ze za nic nie odpowiadaja?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@accadia Cześć. Jeżeli jest to przesyłka z przedrostkiem "Allegro", to możesz zgłosić reklamację przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

Ty dodajesz kasę klientowi, a sam reklamujesz do DHL lub Allegro, jeśli nie mają zapisu w regulaminie że punkt może odmówić, to powinni zwrócić kasę, sprawdź - wypełniając dane do nalepy adresowej zaakceptowałeś warunki świadczonych usług.

Wiem że jak Pocztex wysyłam do żabki to, gdy ta odmówi przyjęcia mogą zgodnie z regulaminem przekazać do swojej placówki pocztowej, gdzie czeka na odbiorcę 7 dni zanim paczkę odeślą spowrotem.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@accadia może jakieś duże te przesyłki 

oznacz moderatorów

accadia
#12 Orędownik#

Foliopaki A4 o grubosci 3-4 cm  - wiec jak dla mnie bardziej odmowione po zlosci

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@accadia Tak, kilka razy już mi się zdarzyło - wtedy gdy są to małe żabki i nie mają miejsca na składowanie paczek...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@accadia Odpowiedź jest taka, sprzedajacy odpowiada za przesyłkę do chwili odbioru przez kupującego więc musisz rozwiązać z nim problem- zwrot ponowa wysyłka gratis itd, a Ty składasz reklamację u przewoźnika.

oznacz moderatorów