Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jestem osobą prywatną. Zakup był niekonsumencki. W swojej ofercie nie udostępniałam możliwości zwrotu. Kupujący zamówił towar. Po rozpakowaniu okazało się, że nie działa. Z dobrej woli zaakceptowałam zwrot. Czy jeżeli warunki zwrotu uzupełniłam już po zakupie to kupujący będzie mógł zwrócić bezpłatnie zakupiony towar w ramach darmowego zwrotu Allegro Inost korzystając z formularza Allego?
@homesay-pl przykro mi, ale kupującego obowiązują warunki oferty z momentu zakupu. Jeśli zakupiony produkt nie działa to kupujący nie korzysta z prawa odstąpienia od umowy tylko z reklamacji, a w tym przypadku nie ma znaczenia czy sprzedający jest osobą prywatną czy nie, ponieważ powinien rozpatrzyć reklamację.
Jeśli chodzi o metodę odesłania to zależy jaka była metoda dostawy, czy możesz podać numer tego zamówienia?
95aaf3e1-b443-11ec-bc0e-c552c4a5f78e
95aaf3e1-b443-11ec-bc0e-c552c4a5f78e
@homesay-pl dziękuję! Przykro mi, ale ponieważ warunki zwrotu nie były udostępnione w ofercie w momencie zakupu, kupujący nie ma możliwości skorzystania z darmowego zwrotu Allegro InPost. Jeśli okazało się, że produkt nie działa to kupujący go reklamuje, a w takiej sytuacji po uznanej reklamacji sprzedający powinien zwrócić koszty towaru oraz wszystkich przesyłek.
Zwrot paczkomatem jest darmowy, ale tu kupujący składa reklamację tak to rozumiem i odsyła a ty po uznanej reklamacji zwracasz mu koszty odesłania produktu.