anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Decyzja zwrotowa w przypadku zwrotu przed wysłaniem zamówienia za pobraniem

MAMY ROZWIĄZANIE!
superborowkaPL
#8 Zapaleniec

Dzień dobry,

Klient złożył zamówienie z płatnością przy odbiorze, ale nim zdążyliśmy je wysłać, klient zgłosił zwrot podając powód "zakup przez pomyłkę". Zwrot wpłaty nie jest możliwy, wyskakuje komunikat: "Płatność za pobraniem. Pieniądze jeszcze nie dotarły do Ciebie. Zwrot będzie możliwy dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na Twoim koncie". Czy w takim razie wybrać odmowę zwrotu środków jako decyzję zwrotową? Czy będzie to miało wpływ na jakość sprzedaży?

Z góry dziękuję za pomoc

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mix-mce
#15 Entuzjasta

co chcesz zwracać jak jeszcze nie wysłane? Po prostu anuluj paczkę u siebie w systemie i tyle, kupujący nie ma co odsyłać Ty nie masz co zwracać.

Na jakość sprzedaży ma wpływ tylko jak zwrot zostanie doręczony, samo zgłoszenie nie widnieje w statystykach.

Ale o zwrot prowizji musisz wystąpić ręcznie, tutaj automat nie zadziała.

oznacz moderatorów
superborowkaPL
#8 Zapaleniec

Bardzo dziękuję za odpowiedź

oznacz moderatorów
mix-mce
#15 Entuzjasta

jeśli chcesz żeby kupujący nie bał się że zamówienie wyjdzie mimo zgłoszonego zwrotu możesz zmienić status zamówienia na "anulowane"

oznacz moderatorów
az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

albo odmowa zwrotu - powód paczka za pobraniem nie wysłana do kupującego przed zgłoszeniem zwrotu w systemie

oznacz moderatorów