Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Klient złożył zamówienie z płatnością przy odbiorze, ale nim zdążyliśmy je wysłać, klient zgłosił zwrot podając powód "zakup przez pomyłkę". Zwrot wpłaty nie jest możliwy, wyskakuje komunikat: "Płatność za pobraniem. Pieniądze jeszcze nie dotarły do Ciebie. Zwrot będzie możliwy dopiero po zaksięgowaniu pieniędzy na Twoim koncie". Czy w takim razie wybrać odmowę zwrotu środków jako decyzję zwrotową? Czy będzie to miało wpływ na jakość sprzedaży?
Z góry dziękuję za pomoc
co chcesz zwracać jak jeszcze nie wysłane? Po prostu anuluj paczkę u siebie w systemie i tyle, kupujący nie ma co odsyłać Ty nie masz co zwracać.
Na jakość sprzedaży ma wpływ tylko jak zwrot zostanie doręczony, samo zgłoszenie nie widnieje w statystykach.
Ale o zwrot prowizji musisz wystąpić ręcznie, tutaj automat nie zadziała.
Bardzo dziękuję za odpowiedź
jeśli chcesz żeby kupujący nie bał się że zamówienie wyjdzie mimo zgłoszonego zwrotu możesz zmienić status zamówienia na "anulowane"
albo odmowa zwrotu - powód paczka za pobraniem nie wysłana do kupującego przed zgłoszeniem zwrotu w systemie