Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od miesiąca w firmie mamy problem z DHL w Allegro. Klienci mogą normalnie zamawiać produkty DHLem, i wszystko idzie sprawnie do momentu drukowania/generowania listu przewozowego. Nasz program integrujący Allegro i ERP - Futuriti wyrzuca taki błąd przy generowaniu listu:
Błędy walidacji przesyłki: Wprowadzony numer klienta jest nieprawidłowy lub nie umożliwia płatności przelewem.
Jakieś sugestie?
@Biokominki_GMT a co na to obsługa zewnętrznego programu? Próbowaliście ponownej integracji/połączenia?
"Dzień dobry,
błąd wyświetlany dla tych przesyłek jest zwracany od kuriera ,prawdopodobnie mogły ulec zmianie dane w ustawieniach konta DHL. Proszę o kontakt z opiekunem DHL w celu weryfikacji lub sprawdzenie, czy nastąpiły jakieś zmiany w danych."
Taka była odpowiedź. Wychodzi na to, że to nie po ich stronie leży problem. Nawet nie wiem o jakim numerze klienta mowa, jako że korzystamy z gotowego rozwiązania Allegro w kontekście DHL.
@Biokominki_GMT Czy możesz podać numer przykładowego zamówienia, przy którym pojawia się problem?
Proszę, wczorajsze zamówienie:
@Biokominki_GMT to w jaki sposób nadajecie takie paczki? Korzystacie awaryjnie z WzA?
Na tyle ile mam wiedzę to będzie druga opcja, jako że korzystamy z programu Futuriti, który zaciąga nam zamówienia do programu ERP (Comarch XL) oraz generuje nam etykiety. Błąd opisany w pierwszym poście wyskakuje w Futuriti.
@Biokominki_GMT Dziękuję za numer zamówienia. Konsultuję sprawę i dam Ci znać, gdy pojawi się odpowiedź.
@Biokominki_GMT Wygląda na to, że Wasza konfiguracja w Futuriti jest błędna. Być może łączycie się bezpośrednio z DHLem, zamiast tworzyć przesyłki za pośrednictwem API Allegro. Sugeruję skontaktować się z supportem programu, z którego korzystacie.
Sprawdzimy to na pewno, jak pierwotnie była przeprowadzona konfiguracja. Wrócę na pewno z odpowiedzią.
Gdzie można znaleźć dane API Allegro?