anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DHL - Wprowadzony numer klienta jest nieprawidłowy lub nie umożliwia płatności przelewem

Biokominki_GMT
#2 Obserwator#

Dzień dobry, od miesiąca w firmie mamy problem z DHL w Allegro. Klienci mogą normalnie zamawiać produkty DHLem, i wszystko idzie sprawnie do momentu drukowania/generowania listu przewozowego. Nasz program integrujący Allegro i ERP - Futuriti wyrzuca taki błąd przy generowaniu listu:

Błędy walidacji przesyłki: Wprowadzony numer klienta jest nieprawidłowy lub nie umożliwia płatności przelewem.

Jakieś sugestie?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Biokominki_GMT a co na to obsługa zewnętrznego programu? Próbowaliście ponownej integracji/połączenia?

oznacz moderatorów

Biokominki_GMT
#2 Obserwator#

 

"Dzień dobry,
błąd wyświetlany dla tych przesyłek jest zwracany od kuriera ,prawdopodobnie mogły ulec zmianie dane w ustawieniach konta DHL. Proszę o kontakt z opiekunem DHL w celu weryfikacji lub sprawdzenie, czy nastąpiły jakieś zmiany w danych."

Taka była odpowiedź. Wychodzi na to, że to nie po ich stronie leży problem. Nawet nie wiem o jakim numerze klienta mowa, jako że korzystamy z gotowego rozwiązania Allegro w kontekście DHL.

 

 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Biokominki_GMT Czy możesz podać numer przykładowego zamówienia, przy którym pojawia się problem?

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Biokominki_GMT
#2 Obserwator#

Proszę, wczorajsze zamówienie:

e40ecd70-dd8c-11ef-bd6b-49d5630db419
 
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Biokominki_GMT to w jaki sposób nadajecie takie paczki? Korzystacie awaryjnie z WzA?

oznacz moderatorów

Biokominki_GMT
#2 Obserwator#

Na tyle ile mam wiedzę to będzie druga opcja, jako że korzystamy z programu Futuriti, który zaciąga nam zamówienia do programu ERP (Comarch XL) oraz generuje nam etykiety. Błąd opisany w pierwszym poście wyskakuje w Futuriti.

Biokominki_GMT_0-1738147930742.png

 

oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Biokominki_GMT Dziękuję za numer zamówienia. Konsultuję sprawę i dam Ci znać, gdy pojawi się odpowiedź. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

julienail
Moderatorka
Moderatorka

@Biokominki_GMT Wygląda na to, że Wasza konfiguracja w Futuriti jest błędna. Być może łączycie się bezpośrednio z DHLem, zamiast tworzyć przesyłki za pośrednictwem API Allegro. Sugeruję skontaktować się z supportem programu, z którego korzystacie. 

   Julia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Biokominki_GMT
#2 Obserwator#

Sprawdzimy to na pewno, jak pierwotnie była przeprowadzona konfiguracja. Wrócę na pewno z odpowiedzią.

Gdzie można znaleźć dane API Allegro?

oznacz moderatorów