Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Uprzejmie proszę o odpowiedź dlaczego firma allego odmówiła zwrotu prowizji za poztywnie rozpatrzoną reklamację ?
Doprawdy definitywnie pożegnam się z tym serwisem, szkoda czasu na jakieś zabawy.
Jedno duże zamówienie przez mój sklep generuje większy obrót niż miesiąc szarapniny na allegro.
To jak już tu się żalisz to, chociaż opisz dokładniej, za co prowizja i jaka uznana reklamacja?
Bo może się komuś przyda do walki z ta korporacją. O ile temat się zdoła rozwinąć
@BOXER-PARTS_eu To wynika z regulaminu. Jeśli Kupujący składa reklamację, w wyniku czego zwracasz wpłatę, wiana za niesfinalizowaną transakcję leży po Twojej stronie, sprzedałeś wadliwy towar. Możesz próbować się odwołać; https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
@BOXER-PARTS_eu Nie wiem której transakcji dotyczy ten problem, ale zgodnie z naszymi zasadami - nie zwracamy prowizji, jeśli kupujący wskazał w formularzu zwrotu towaru powód: "Towar niezgodny z opisem/zamówieniem" lub "Towar jest wadliwy lub uszkodzony", a poziom jakości sprzedaży na koncie sprzedającego jest niższy niż Neutralny.
Co do reklamacji, to Allegro ma absolutne prawo prowizję zatrzymać. Nie mam żadnych wątpliwości.
Co do twierdzenia: "Towar jest wadliwy lub uszkodzony" mam wątpliwości.
Towar uszkodzony w transporcie, przewoźnik się wypiął, Allegro się wypięło, sprzedający buli.
Takie to zasady.