Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
W ostatnich dniach kilku klientów zwróciło mi uwagę, że po "kliknięciu" w dane sprzedającego, niewidoczny jest numer kontaktowy. Kiedy wchodzę na swoje aukcje jako zalogowany użytkownik, wszystko jest ok, ale kiedy sprawdzam to jako niezalogowany użytkownik, już tych danych nie widzę. Klienci nie mogą dopytać o szczegóły i specyfikację produktu...
Pozdrawiam,
Marcin
Cytat ze strony allegro "ustawienia" -> "o sprzedającym"
"Dodaj informacje o sobie lub swojej firmie, będą one widoczne dla kupujących na stronie z podziękowaniem za zakupy. W ogłoszeniach pokażemy je na stronie oferty w sekcji O sprzedającym"
No chyba nie...
Allegro uniemożliwiło umieszczenie gdziekolwiek numeru telefonu, nie wyświetla się również na stronie "o sprzedającym" mimo, że chyba "zapomniano" poinformować o tym sprzedających czy choćby zmienić treść widoczną w tej zakładce - cytat powyżej.
Na jednym z komputerów wyświetlał się kontakt, jednak podkusiło mnie czy to nie aby skutek nieczyszczonych ciasteczek. Natychmiast po wyczyszczeniu telefon ten zniknął 🙂
Efekt finalny - 0 telefonów, jeśli już dzwoni to jest to kupujący już po zakupie gdy jest jakieś zapytanie dot. otrzymanego już produktu lub chęć zwrotu/wymiany.
@MM-TECH, zmiana w opcji wyświetlania numeru telefonu nie dotyczyła ofert wystawionych w kategoriach ogłoszeniowych, ponieważ w ich przypadku nie dochodzi do zawarcia transakcji, a co za tym idzie nie wyświetlamy strony ,,Dziękujemy za zakupy". Jeśli dysponujesz przykładami ofert ogłoszeniowych, w których numer telefonu nie jest widoczny, wskaż, proszę, konkretne przykłady. Zweryfikuję to. 🙂
Zmienę w wyświetlaniu numerów komunikowaliśmy już od marca m.in. w tutaj.
,,Pytanie do sprzedającego", które udostępniamy na stronie oferty jest wystarczające do kontaktu przed zakupem oraz zapewnia bezpieczeństwo obu stronom transakcji. Planujemy rozwijać i automatyzować formularz kontaktowy.
No i proszę, sami widzicie. Allegro wie lepiej co jest najwygodniejsze dla klientów i sprzedawców. @mr_oma "Pytanie do sprzedającego jest wystarczające". I koniec, nie ma dyskusji. Tak jest lepiej i już! Allegro najwyraźniej wie lepiej niż nawet sam klient 😄