Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W czwartek moje konto zostało zablokowane i wszystkie oferty zostały zamknięte, sprawa wydawała się załatwiona, po kontakcie konto zostało zweryfikowane i odblokowane w piątek, jednak dzisiaj po raz kolejny moje konto zostało zablokowane: "Powodem naszego działania jest konieczność przeprowadzenia dodatkowej weryfikacji (art. 2.12 Regulaminu Allegro) - chcemy mieć pewność, że towar został wysłany do Kupujących."
Do tej pory wszystkie listy przewozowe były dodane na czas, każde zamówienie do tej pory również zostało dostarczone.
@phuppp Cześć. Rozumiem, że zależy Ci na czasie i ta sytuacja z pewnością nie jest dla Ciebie komfortowa, ale sprawy związane z blokadą konta i więcej informacji na ten temat uzyskasz wyłącznie od Działu Bezpieczeństwa (kontakt przez formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...).
niekomfortowa to mało powiedziane. Czekam cierpliwie na odpowiedź działu bezpieczeństwa.