anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie mogę otrzymać zwrotu prowizji za ofertę anulowaną przez Klienta?

TATLOK
#15 Entuzjasta#

Klient dokonuje zakupu, jednakże płatność mu nie wychodzi, wobec czego anuluje zakup i ponownie dokonuje zakupu, i tak w koło, aż płatność zakończy się sukcesem. Dlaczego muszę czekać aż 7 dni na złożenie wniosku o zwrot prowizji?, kiedy sytuacja wydaje się być dość jasna. Dlaczego tak dużo osób ma problemy z płatnością? Czy to klienci są nie w pełni sprawni, czy to Allegro nie potrafi obsłużyć klienta?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

TATLOK
#15 Entuzjasta#

anulowane.jpganulowane2.jpg

oznacz moderatorów

MINTISHOP
#9 Pomysłodawca#

Też spotkałem się z podobną sytuacją. Zaczekaj 15 minut, problem powinien się rozwiązać. 

oznacz moderatorów