Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Brawo, na pewno Ci pomożemy! Hip hip
@Client:94343520 a co to za rabat?
znaczy nie rabat, darmowa dostawa, mam w koszyku za 56 zł a pisze dostawa od 9,9
@Client:94343520 Zapoznałeś się z warunkami usługi SMART?
@Client:94343520 sprawdź czy na koncie , z którego chcesz dokonać zakupu masz subskrypcję , a jak nie jesteś ,,smart ,, to zaloguj się na właściwe konto , druga sprawa to taka ,że wybrana forma dostawy musi mieć znaczek ,,smart ,, jak go nie ma poszukaj innej lub innego sprzedawcę ,
Dobra. Pokaż nam proszę ofertę.
Masz spełnione warunki Smarta?
@Client:94343520 czyli wybierasz dostawę nie zakwalifikowaną do wysyłki w ramach ,,smart ,, a może cały zakup lub jego część