Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Jak w temacie.
W ustawieniach jest wszystko zapisane,zrobiona weryfikacja, a mimo to w dalszym ciągu numeru nie ma.
@fhu_gocha Za niedługo telefon zniknie z widoku oferty, ma to wyeliminować zakupy Poza Allegro - bezpieczeństwo kupujących i takie tam sprawy. Pewnie według Allegro są to przypadki marginalne, że kupujący dzwonią przed zakupem i postanowili usunąć 🙂
Fakt, telefon w ofercie "może" doprowadzić do zakupu poza serwisem i wydaje mi się, że Allegro nie pomyślało o tym, że kupujący chciałby zadać pytanie sprzedającemu telefonicznie, dowiedzieć się czegoś. Telefon powinien być dostępny w widoku oferty, gdyż z pewnością kupujący w pierwszej kolejności wybierają właśnie ten sposób kontaktu. Nie oszukujmy się, telefon jest najszybszą formą kontaktu z firmą. Jeżeli telefon nie odpowiada z jakiegoś powodu, dopiero wtedy wysyła się pytanie do sprzedającego... a wszyscy dobrze wiemy jak wygląda zadawanie pytań do sprzedającego: "dziękujemy za Twoją wiadomość, odpowiemy na nie tak szybko jak to tylko możliwe" 🙂
Telefon do Ciebie będzie widoczny dopiero po zakupie.
Wiemy, że Allegro zapisuje dane zachowania użytkownika i widzimy w co klika, więc ciekawi mnie jak wyglądają te statystyki i w którą opcję kupujący klikali najczęściej 🙂
Jest już odpowiedź na moje pytanie zadane przez formularz kontaktowy, gdzie podziały się dane kontaktowe. Janusz rzekł: " Zapoznałem się z Pana sprawą. Numer telefonu powinien zostać umieszczony pod zakładką kontakt." I wszystko jasne 😏
@mariuszposylek tyle wiemy, a czy Pan Janusz był łaskawy wyjasnić, że u niektórych widać te dane, a u innych nie ?
@mikeza To jest praktycznie cała wiadomość od Pana Janusza, oprócz dołączonego info o ankiecie (którą nota bene wypełniłem 😈 ) Nie był niestety łaskaw bardziej się rozwinąć. Napisałem raz jeszcze dołączając screeny. Czekam. Pan Janusz najwidoczniej nawet niezbyt uważnie przeczytał informację ode mnie, bo zupełnie nie na temat odpowiedział.
mariuszposylek mikeza powinieneś Pana janusza / celowo z małej / odpowiednio ocenić w ankiecie . Zależy na kogo się trafi . Dzisiaj pisałem w innym temacie niż tu obowiązuje to go nie rozwinę , ale otrzymałem odpowiedź wyczerpującą i na temat . Zależy na kogo się trafi .
@mdrogeria tak właśnie zrobiłem. Dalej czekam i nic. Dam znać jak coś odpiszą.
@fhu_gocha @Kaliope_Brzeg @mikeza
Sprawdziłem na drugim komputerze w firmie tą samą ofertę, którą mam otwartą od rana. Wniosek: na jednym komputerze danych kontaktowych nie ma, a na drugim są. Świetnie, nie tylko klienci mogą lub nie zobaczyć dane, ale sam mam dokładnie tą samą sytuację.
I teraz pytanie za 100 punktów od czego zależy to widzenie albo nie 🤣😁
@fhu_gocha @Kaliope_Brzeg @mdrogeria @mikeza
Odpisał mi Janusz.
"Dziękuje Panu za wiadomość i przepraszam za długi czas odpowiedzi.
Abym mógł dokładniej zapoznać się ze sprawą, proszę o przesłanie zrzutu ekranu z opisywanego problemu.
Dokumenty proszę załączyć w odpowiedzi na tę wiadomość jako pliki w formacie *.jpg lub *.pdf."
Cóź... Chyba opisanie i załączany później screen były niewystarczające. No to jeszcze raz...
@fhu_gocha @Kaliope_Brzeg @mdrogeria @mikeza @kostas11
Niestety, Janusz poddał się lub skończyła mu się zmiana. Jest Dawid dzisiaj. Dawid pisze:
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Sprawdziłem, że w podanej przez Pana ofercie w zakładce "O Sprzedającym" widnieje Pana numer telefonu, tak jak na zrzucie poniżej: (...)
😂 🤣 😂
Na moją odpowiedź czy widział screeny, które już wysyłałem odpisał, że ma do nich dostęp i żebym... wyczyścił cookies lub zmienił przeglądarkę 😁
@fhu_gocha @Kaliope_Brzeg @mdrogeria @mikeza
Przed świętami uzyskałem odpowiedź.
Dziwi mnie tylko to, że nikt nie interesuje się tym, że nie wszyscy sprzedający są na równi traktowani. Jak wydaje mi się, że Allegro niczym mnie już nie zaskoczy to któryś już raz okazuje się, że byłem w błędzie.
Jesteśmy w trakcie wprowadzania zmiany, która ma zapewnić kupującym szybki i wygodny kontakt ze sprzedającym za pomocą formularza dostępnego na stronie oferty. Chcemy, aby kupujący i sprzedający przed zakupem kontaktowali się między sobą za pomocą formularza "Pytanie do sprzedającego". Do tej pory, jeśli w zakładce Ustawienia sprzedaży > O sprzedającym uzupełnił Pan dane kontaktowe, wyświetlaliśmy je na stronie oferty w sekcji “O sprzedającym”. Od pewnego czasu, dane kontaktowe sprzedającego tj. adres e-mail oraz numer telefonu, wyświetlimy kupującemu na stronie Dziękujemy za zakupy. Nie usuwamy żadnych danych z oferty, którą wystawia sprzedający - do zmiany przydzielamy kupujących. Oznacza to, że część kupujących zobaczy dane w sekcji “O sprzedającym”, a część - nie. Informacje na temat wprowadzonej zmiany, może Pan znaleźć w artykule .
> Jesteśmy w trakcie wprowadzania zmiany, która ma zapewnić kupującym szybki i wygodny kontakt ze sprzedającym za pomocą formularza dostępnego na stronie oferty
Hehe... jeżeli "szybki i wygodny" kontakt oznacza jedynie "wysłanie wiadomości" na stronie, to się zgodzę.
Szybko i wygodnie, to można wpisać numer telefonu i zadzwonić, a formularz kontaktowy to niech sobie będzie polecany poza godzinami roboczymi.
Zamiast tej zmiany... nie prościej byłoby wyświetlić dużego czerwonego boxa z treścią, żeby nie kontaktować się w celu zakupu poza Allegro, bo takie zakupy nie są bezpieczne? Szybka zmiana, nie są wymagane żadne testy, kupujący od razu otrzymuje ważne informacje.
Przepraszam, ale jeżeli widzę przykładowo ofertę z jedną sztuką, to wolę na spokojnie zadzwonić i dopytać czy na pewno ta sztuka jest i kiedy ewentualnie da radę wysłać lub dopytać o jakiś szczegół. Nie mam czasu na wysyłanie jakichś maili i czekanie na odpowiedź czy czytanie autoresponderów. Uprzedzam: "ma wystawione na Allegro - na pewno ma na stanie" Dobrze wiemy jak to wygląda na Allegro 🙂 mogę się domagać wysyłki, ale nie mam czasu na takie p.ierdoły 🙂 nie ma co, usuwając telefon do sprzedającego Allegro strzeliło sobie samobója 🙂
Dzisiaj na czacie, na którym poznałem z imienia i nazwiska 5!!!! doradców, dowiedziałem się że, choć to problematyczne, numer telefonu należy umieścić w zakładce "o sprzedającym" w miejscu "kontakt" ale nie będzie on widoczny.
To zobaczcie sobie dzisiejszego posta
No to ja jestem w tej niewidzącej grupie.
@Kaliope_Brzeg @mdrogeria @mikeza @fhu_gocha
Męczyłem to już z adminem jakiś czas temu, ustawa nakazuje podania telefonu a allegro twierdzi że może go podać po zakupie 🙂
A swoją drogą sami se robią pod górkę bo klient w poszukiwaniu telefonu w necie znajdzie sklep internetowy i kupi tam 😄
Drożyzna na all się robi zakup z dziś taniej z przesyłka w sklepie sprzedawcy mimo że zapłaciłem za paczkomat i tak wyszło mi 8 zł taniej ( zakupu za 100 zł ) wczoraj zaoszczędziłem 15 zł, coraz więcej sprzedawców u których kupowałem systematycznie po podwyżkach mają na all drożej 😞
kostas11 w sklepach internetowych jest pewnie i trochę taniej , ale pewnego dnia być może trafisz na kamień . Pozostaniesz sam pomiędzy sprzedawcą , policją , RPK . Allegro strzeli z bata i sprawa jest rozwiązywana , dlatego klienci są , i będą . Smart , POK , pracownicy , programiści , nawet i nasi moderatorzy czy janusze / celowo z małej / z pomocy to duże pieniądze , a wszystko się musi skalkulować .
@mdrogeria oczywiście masz rację że się można naciąć i trzeba sprawdzać i uważać , tyle że ja pisałem o sprzedawcach u których systematycznie kupuje, większość przed ostatnią podwyżką postawili sklepy internetowe lub mieli a na allegro mają wyższe ceny i nawet jak doliczam wysyłkę ( na all ma smarka ) i tak przy zakupach za 100 zł wzwyż wychodzi mi taniej 🙂
@kostas11 dokładnie, kupować w sprawdzonych sklepach i po problemie. Ja tak robię z opakowaniami do wysylek. Kiedyś brałem na allegro, ale teraz są tutaj najdroższe opakowania na rynku, dużo taniej wychodzi w sklepie internetowym producenta.