Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwrot prowizji od anulowanego zamówienia e5c001d0-91d9-11ed-97e6-9b577d7be18e. Proszę o wyjaśnienie dlaczego przy 16 produktach zwrot prowizji otrzymałem tylko od jednego z nich, od pozostałych 15 nie. Klient wybrał płatność za pobraniem a potem przysłał maila z informacją, że chce zapłacić Allegro Pay. Zamówienie anulowałem. Nadmieniam, że klient zamówił już takie samo zamówienie (e6b49cf0-8da5-11ed-ab9f-f5aa7887f3b9) kilka dni wcześniej i też wybrał przesyłkę paczkomatową za pobraniem i jej nie odebrał.
@zagrajtosam złożyłeś wniosek o zwrot prowizji ?
Oczywiście. Przy jednym produkcie otrzymałem zwrot a przy 15 nie. I to jest dziwne.
@zagrajtosam a przyszła odmowa ?
@zagrajtosam przy przesyłkach pobraniowych alegro wysyła do kupującego zapytanie czy faktycznie zrezygnowałz transakcji.
Takie zapytanie jest DO KAŻDEGO PRZEDMIOTU OSOBNO . Prawdopodobnie kupujący w jednym z przedmiotów potwierdził że anulował myśląc że to potwierdzenie dla całej transakcji.
Najprościej - niech kupujacy wejdzie w zamówienie i anuluje je systemowo jako całe zamówienie ( o ile teraz da sie to zrobić) . W przeciwnym razie bedziesz musiał recznie pisac odwołanie od decyzji o odrzuceniu wniosku i tam wyjasniac sprawe do każdego przedmiotu z osobna.
Chociaż po odrzuceniu wniosku niewykluczone że nawet jak kupujący anuluje zamówienie systemowo to i tak odwoalnie bedziesz musiał pisać ręcznie.
A gdzie jest formularz odwołania od decyzji o odrzuceniu wniosku? W złożonych wnioskach nie możliwości odwołania.
@zagrajtosam odwołać możesz się dopiero po odrzuceniu wniosku.
Wnioski zostały odrzucone. Nie mogę znaleźć formularza odwołania
@zagrajtosam Formularz jest tutaj.