Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, aktywowałam pakiet "odroczona płatność". Dziś kupujący zrobił u mnie zakupy i przy wyborze płatność "odroczona..." wyskakuje mu komunikat że ta opcja jest niedostępna. Czy ktoś też tak miał?
@twoje_krzewy Sprawdź, czy poprawnie aktywowałaś;
Aktywujesz ją w pełni online – w kilku prostych krokach.
Aby to zrobić:
Dzięki temu przekażemy Twoje dane rejestrowe i handlowe z Allegro firmie PragmaGO. Firma je zweryfikuje, aby podjąć decyzję o włączeniu usługi.
Zwykle zajmuje to kilkanaście minut – decyzję otrzymasz mejlem. Dotyczy ona całej Twojej firmy, a nie danego konta na Allegro. To znaczy, że odroczoną płatność możesz włączyć na wszystkich swoich kontach firmowych.
Jeśli decyzja będzie pozytywna:
Gotowe! Od teraz kupujący, którzy mają konto firmowe, zobaczą odroczoną płatność dla firm jako jedną z metod płatności – we wszystkich ofertach na wskazanych przez Ciebie kontach.
Jeśli aktywujesz sprzedaż z odroczoną płatnością, możesz też w ten sposób kupować.
Na dole artykułu masz kontakt do Allegro w tej sprawie, możesz dopytać.
no właśnie chodzi o to że ja mam to wszystko aktywowane, na wszystkich aukcjach jest opcja odroczonej płatności a w momencie kiedy klient wybiera tą opcję wyskakuje komunikat że jest ona niedostępna :(. Allegro mi odpisało że być może dlatego że w cenniku dostaw mam wpisanego "nieokreślonego" kuriera a nie DPD ( nie widzę związku). Jak już chciałam zmienić cennik na tego kuriera DPD ( bo tylko takim wysyłam ) to z kolei jest problem bo klientom automat nalicza opłatę za przesyłkę za każdą zakupioną sztukę. Już nie wiem gdzie szukać pomocy, allegro odpisuje Kupującemu że u niego wszystko ok, mnie że u mnie wszystko ok a podsumowując nic nie działa, już mi ręce opadają
@twoje_krzewy Ustaw kuriera DPD i zmień cenniki dostaw. Wpisz tam wiele sztuk w paczce, nie ograniczaj do 1 sztuki i nie doliczaj dopłaty do kolejnej sztuki.
tak właśnie zrobiłam, ustawiłam kuriera DPD, pierwsza paczka 17 zł ( maksymalnie w paczce 100 szt) , kolejna paczka 0 zł i zaczęło naliczać za każdą zakupioną sztukę opłatę za przesyłkę. Nawet bym się nie zorientowała tylko Klient zadzwonił że tak się dzieje 😞
@twoje_krzewy W takim razie ustaw łączenie kosztów wysyłki dla ofert z różnymi cennikami według najdroższej dostawy - wtedy przy wybieraniu różnych produktów do wysyłki klient zapłaci za transport 1 raz. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/cennik-dostawy/jak-ustawic-odpowiedni-sposob-laczenia-kos...
dzięki wielkie za udzielenie pomocy, mam nadzieję że już będzie śmigać. I jeszcze mam jedno pytanie, czy jeśli Klient wybiera opcję "odroczona płatność" to on też musi mieć ją aktywowaną jako firma ?
@twoje_krzewy Nie, z niżej podlinkowanego artykułu wynika, że nie musi.
@twoje_krzewy to że Ty masz to nie znaczy że kupujący ma aktywne 🙂
Podeślij mu to niech aktywuje 🙂
Odroczoną płatność dla Firm aktywujesz w pełni online – w kilku prostych krokach.
Aby to zrobić:
Jeśli decyzja będzie pozytywna:
Wielkie dzięki 🙂 Mam nadzieję że zadziała 🙂
nie liczyłbym że zadziała ja mam aktywowane i dosłownie udało mi się tak kupić tylko jeden produkt - a w 99% zawsze nie działa bo zły kurier czy .... i zawsze nie aktywne pomimo ze wyszukuje tylko takie produkty 😞 wiec jak dla mnie super usługa ale nie działa jak powinna 😞
@Zwierzu26, czy możesz wskazać, w jakich konkretnie ofertach masz problem z działaniem odroczonej płatności dla firm? Sprawdzę, co jest tego przyczyną. 🙂