anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego "odroczona płatność dla firm" jest niedostępna, pomimo aktywacji?

twoje_krzewy
#8 Zapaleniec#

Witam, aktywowałam pakiet "odroczona płatność". Dziś kupujący zrobił u mnie zakupy i przy wyborze płatność "odroczona..." wyskakuje mu komunikat że ta  opcja jest niedostępna. Czy ktoś też tak miał?

oznacz moderatorów
11 ODPOWIEDZI 11

xyz96
#21 Demiurg#

@twoje_krzewy Sprawdź, czy poprawnie aktywowałaś;

Aktywujesz ją w pełni online – w kilku prostych krokach.

Aby to zrobić:

  1. Przejdź do zakładki Odroczona płatność dla Firm.
  2. Zapoznaj się i zaakceptuj regulaminy usługi Allegro i PragmaGO.

Dzięki temu przekażemy Twoje dane rejestrowe i handlowe z Allegro firmie PragmaGO. Firma je zweryfikuje, aby podjąć decyzję o włączeniu usługi.

  1. Kliknij [oblicz Twoje środki].
  2. Poczekaj na decyzję.

Zwykle zajmuje to kilkanaście minut – decyzję otrzymasz mejlem. Dotyczy ona całej Twojej firmy, a nie danego konta na Allegro. To znaczy, że odroczoną płatność możesz włączyć na wszystkich swoich kontach firmowych.

Jeśli decyzja będzie pozytywna:

  1. Przejdź do zakładki Odroczona płatność dla Firm.
  2. Wybierz [sprzedaję i kupuję].
  3. Wskaż konta, na których chcesz korzystać z usługi.
  4. Zapoznaj się z umową faktoringową i regulaminem usługi, i potwierdź, że je akceptujesz.
  5. Potwierdź chęć zawarcia umowy kodem SMS. Otrzymasz go na numer z ustawień konta, którego użyjesz do aktywacji usługi.

Gotowe! Od teraz kupujący, którzy mają konto firmowe, zobaczą odroczoną płatność dla firm jako jedną z metod płatności – we wszystkich ofertach na wskazanych przez Ciebie kontach.

Jeśli aktywujesz sprzedaż z odroczoną płatnością, możesz też w ten sposób kupować.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/platnosc-od-kupujacego/odroczona-platnosc-dla-firm-inform...

 

Na dole artykułu masz kontakt do Allegro w tej sprawie, możesz dopytać.

oznacz moderatorów

twoje_krzewy
#8 Zapaleniec#

no właśnie chodzi o to że ja mam to wszystko aktywowane, na wszystkich aukcjach jest opcja odroczonej płatności a w momencie kiedy klient wybiera tą opcję wyskakuje komunikat że jest ona niedostępna :(. Allegro mi odpisało że być może dlatego że w cenniku dostaw mam wpisanego "nieokreślonego" kuriera a nie DPD ( nie widzę związku). Jak już chciałam zmienić cennik na tego kuriera DPD ( bo tylko takim wysyłam ) to z kolei jest problem bo klientom automat nalicza opłatę za przesyłkę za każdą zakupioną sztukę.  Już nie wiem gdzie szukać pomocy, allegro odpisuje Kupującemu że u niego wszystko ok, mnie że u mnie wszystko ok a podsumowując nic nie działa, już mi ręce opadają

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@twoje_krzewy Ustaw kuriera DPD i zmień cenniki dostaw. Wpisz tam wiele sztuk w paczce, nie ograniczaj do 1 sztuki i nie doliczaj dopłaty do kolejnej sztuki.

oznacz moderatorów

twoje_krzewy
#8 Zapaleniec#

tak właśnie zrobiłam, ustawiłam kuriera DPD, pierwsza paczka 17 zł ( maksymalnie w paczce 100 szt) , kolejna paczka 0 zł  i zaczęło naliczać za każdą zakupioną sztukę opłatę za przesyłkę. Nawet bym się nie zorientowała tylko Klient zadzwonił że tak się dzieje 😞

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@twoje_krzewy W takim razie ustaw łączenie kosztów wysyłki dla ofert z różnymi cennikami według najdroższej dostawy - wtedy przy wybieraniu różnych produktów do wysyłki klient zapłaci za transport 1 raz. https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/cennik-dostawy/jak-ustawic-odpowiedni-sposob-laczenia-kos...

oznacz moderatorów

twoje_krzewy
#8 Zapaleniec#

 

dzięki wielkie za udzielenie pomocy, mam nadzieję że już będzie śmigać. I jeszcze mam jedno pytanie, czy jeśli Klient wybiera opcję "odroczona płatność" to on też musi mieć ją aktywowaną jako firma ? 

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@twoje_krzewy to że Ty masz to nie znaczy że kupujący ma aktywne 🙂

Podeślij mu to niech aktywuje 🙂

Jak ją aktywować

Odroczoną płatność dla Firm aktywujesz w pełni online – w kilku prostych krokach.

Aby to zrobić:

  1. Przejdź do zakładki Odroczona płatność dla Firm.
  2. Zapoznaj się i zaakceptuj regulaminy usługi Allegro i PragmaGO. Dzięki temu przekażemy Twoje dane rejestrowe i handlowe z Allegro firmie PragmaGO, aby podjąć decyzję o włączeniu usługi.
  3. Kliknij [Oblicz Twoje środki].
  4. Poczekaj na decyzję. Zwykle zajmuje to kilkanaście minut – decyzję otrzymasz mailem. Dotyczy ona całej Twojej firmy, a nie danego konta na Allegro. To znaczy, że możesz włączyć usługę na wszystkich swoich kontach firmowych.

Jeśli decyzja będzie pozytywna:

  1. Przejdź do zakładki Odroczona płatność dla Firm.
  2. Wybierz [Tylko kupuję] i konta, na których chcesz kupować z odroczoną płatnością.
________
Κώστας
oznacz moderatorów

twoje_krzewy
#8 Zapaleniec#

Wielkie dzięki 🙂 Mam nadzieję że zadziała 🙂

oznacz moderatorów

Zwierzu26
#1 Nowicjusz#

nie liczyłbym że zadziała ja mam aktywowane i dosłownie udało mi się tak  kupić tylko  jeden produkt  -  a w  99%  zawsze  nie działa  bo zły  kurier czy ....  i zawsze nie aktywne pomimo ze  wyszukuje tylko  takie  produkty 😞  wiec  jak dla mnie super usługa ale nie działa  jak powinna  😞

oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Zwierzu26, czy możesz wskazać, w jakich konkretnie ofertach masz problem z działaniem odroczonej płatności dla firm? Sprawdzę, co jest tego przyczyną. 🙂 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów