Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień Dobry, Proszę o wyjaśnienie mechanizmu który odpowiada za czas wysyłki.
Mam ten sam produkt, kupiony w niedzielę od dwóch różnych klientów. Do jednego z klientów na zgodnie z deklaracją wysyłki wysyłka planowana jest na środę, drugi zakup już ma termin wysyłki na wtorek...
Jak ten sam towar z tej samej aukcji zakupiony w niedzielę (więc godzina zamawiania nie ma znaczenia różni się datą wysyłki?
Proszę o wyjaśnienie.
Zaznaczę, że wasz cudowny algorytm do wysyłki nie miał powodu zmieniać czasu wysyłki, gdyż w niedzielę wieczorem nie mógł otrzymać nowych informacji o dostawie...
Jak to działa, czy może nie działa?
Grzegorz
@www_puzzla_pl Przewidywany czas dostawy jest obliczany na podstawie historycznych wysyłek oraz dostaw. Warto zaznaczyć, że ten czas jest obliczany również per metoda dostawy w danej ofercie, dlatego czas może się również w zależności od wybranej metody dostawy.
Dzień dobry, a mogę prosić Panią o podanie punktu regulaminu w którym to decyzja o czasie wysyłki należy do Państwa a nie do sprzedających? Bo ja zaznaczam swoje, a wy piszecie swoje.
Jeśli był by to opcja do wyboru to rozumiem, ale Państwo permanentnie to zmieniacie.
System to liczy, a lepiej nie wysyłać wcześniej niż deklarowany bo później tak się dzieje. Chociaż jak zakup w tym samym czasie a różny termin dostawy to tylko wygląda na "bałagan" w systemie.
@www_puzzla_pl Informujemy o tym w artykułach.
Pani zdaje sobie, że informacja w artykułach to trochę za mało, aby wymuszać na sprzedawcach inne terminy wysyłki niż deklarowane, dlatego się pytam, gdzie jest punkt regulaminu, gdzie się na to zgodziłem. Jest to dla mojej sprzedaży nad wyraz nie wygodne i nie słyszałem jeszcze opinii zadowolonego sprzedawcy. Jeśli "gwałtem" Państwo to narzucacie to apeluje, aby to wyłączyć lub dać możliwość wyłączenia (na stałe). Można tak zrobić?
@www_puzzla_pl Czas wysyłki, jaki widzisz w zamówieniu jest proponowany - odpowiada przewidywanemu czasowi dostawy. Wiążący dla Ciebie jest czas wysyłki, który samodzielnie ustawiłeś w ofercie.
Proszę Pani, nie wierzę, że nie zdajecie sobie sprawy, że klienci widząc skrócony czas wysyłki, nie raz przez to dokonują zakup. Później cała pretensja o późniejszą dostawę spada na sprzedającego, nie na allegro. Bo klient to detektyw, aby szukać prawdziwego czasu wysyłki, który na aukcji nie jest podany! Bardzo denerwujące są takie odpowiedzi, bo nic nie wnoszą i nie są wiarygodne, bo jak wspomniałem, klient kupuje, nie skanuje ofertę! Dzięki wam bardzo.
Ostatnio kompletny bałagan na tym allegro z narzucaniem tych terminów wysyłek, ja zawsze staram się wysyłać inpostem do 5 godzin od zakupu przez klienta bo chce żeby był zadowolony i miał szybko paczke u siebie. I przez to w statystykach liczy mi allegro bardzo krótki termin dostawy, ale klops sie robi gdy ktoś kupi i wybierze allegro one box TYCH PACZKOMATÓW nie ma u mnie w okolicy i musze zamawiać podjazd kuriera, a ten z uwagi ze mieszkam w małej wsi przyjeżdża raz w tygodniu czasem dwa razy UPS, i wtedy problem bo klient miał podany szybki termin wysyłki a termin sie wydłuża z winy, że kurier się nie zjawia odebrać i całą winą obarczona jestem ja, że nie dotrzymałam terminu dostawy ( a ten termin ustaliło sobie allegro na podstawie jakis ich głupich statystyk)