Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Z dnia na dzień została nam obniżona punktacja o ponad 500. Z czego to wynika. Z jednego negatywnego kometarza ?? Uważamy że jest to nie sprawiedliwe w stosunku do nas ponieważ bardzo cieżko pracujemy codziennie na opinię naszych klientów. Proszę o sprawdzenie sprawy.
Tak działa negatyw i dopiero po miesiącu (o ile ktoś nie wystawi następnego) Twoja jakość może znacząco wzrosnąć . Możesz spróbować przekonać klienta do usunięcia tego negatywa .
Punkty negatywne możesz dostać za np
1 negatywa
2 nieodpisywanie na wiadomosci kupujacych do 24hh
3 brak wiadomosci od kupujacych
4 nieterminowe odpisywanie w dyskusji
5 nierozwiazana dyskusje
6 brak dyskusji
7 opoznienia w nadawaniu paczek
@apparts88 Każdy mówi że niesprawiedliwe, ale jak pkt w jakości i za negatyw odejmują dużo i leci mocno. a za co ten negatyw?
Zwrot produktu. Rozeszło się o koszt wysyłki. Kupujący chciał abyśmy zapłacili za przesyłkę powrotną
@apparts88 Jeśli mowa o ostatnim negatywie to wygląda to na reklamację a nie odstąpienie od umowy a przy reklamacji uznanej masz obowiązek zwrócić kupującemu wszystkie koszty zakupu i wysyłek.
@komis-bell nie mozesz uczyc kupujacego co on chce zrobic skoro uparl sie zwracac a nie reklamowac to poniosl tego konsekwencje zgodnie z wykladnia prawa zapisana w ustawie
@az1rael klient pisze w ocenie ,,, sprzedawca nie chce zwrócić pieniędzy za wysyłkę ,, domniemam z tego ,że nastąpiła wymiana wiadomości na podstawie , których @apparts88 powinien się domyśleć ,że chodzi o reklamację i inaczej podejść do problemu
@mdrogeria no nie koniecznie bo nikt nie wie co kupujący w systemie allegro zaznaczył a wszyscy wiemy jak zryty allegro ma formularz odstąpieniowo reklamacyjny
@az1rael jest negatyw , czyli jest problem , to po stronie sprzedawcy leży jego wyjaśnienie .
@mdrogeria no ciężko by sprzedawca poprawiał po allegro jego funkcjonalność systemu. Jak kupujący zaznaczył zwrot to sprzedawca zgodnie z prawem ogarnął mu zwrot, nie wiadomo czy był jakiś kontakt czy kupujący se zaznaczył zwrot a w uwagach dopisał deska uszkodzona w transporcie.
@az1rael rację oczywiście masz , ale gniecie mnie zapis w ocenie ,, sprzedawca nie chce ....,,
Na ten moment kupujący nie odesłał jeszcze przedmiotu . Mamy zwrócić środki za przedmiot którego nie mamy ...
Lepszym rozwiązaniem było by oddać wszystkie koszty klientowi i odbić sobie straty na innym kliencie.
@apparts88 jeśli złożył ci w systemie zwrot to czekasz na zwrot jeśli reklamację to wysyłasz po towar kuriera na swój koszt
@mdrogeria jak widzimy negatyw cyt
"deska jest uszkodzona sprzedający nic nie napisał o tym w opisie aukcji nie zadzwonił przed wysyłką teraz nie chce zwrócić pieniędzy za wysyłkę"
"Kupujący wystawiając komentarz troszkę minął się z prawdą ponieważ stanowisko naszej firmy było takie że zwracamy środki za przedmiot oraz wysyłkę do kupującego. Po stronie kupującego należało tylko zgłosić zwrot oraz wysłać przedmiot. W takich przypadkach wysyłka leży zawsze po stronie kupującego. Po naszej stronie wszystkie obowiązki zostały spełnione. Szkoda że kupujący nie rozumie w jakich przypadkach wystawia się sprzedającym negatywne komentarze. "
@apparts88 Koszt odesłania leży po stronie kupującego jeżeli to zwrot bez podania przyczyny- konsumencki, jeżeli natomiast wasz błąd albo reklamacja to po rozpatrzeniu należy zwrócić koszt odesłania albo odebrać samemu towar.
Klient zgłosił reklamację na produkt niezgodny z opisem, w takim przypadku zwrot za odesłanie również mu się należy.