Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdzie tu sprawiedliwość ? Niedawno dostałem negatywa od klientki dlatego że nie dostała paczki na sobotę.....w czwartek na moich aukcjach pokazuje że dostawa będzie w sobotę, a w piątek pokazuje że dostawa bedzie we wtorek....klientka kupiła w czwartek po 21.00 wiec wysyłka była w piątek bo przecież nie będę gnał do paczkomatu po 21.00 ani żaden kurier nie odbierze przesyłki o tej porze, negatywa oczywiście otrzymał sprzedający bo wysyłka była w piatek i doszło nie na sobotę a na wtorek... co obniżyło ostro punktację sprzedającego. Wytłumaczcie mi ludzie bo te Allegro to normalnie cyrk, chodzi mi o to że sprzedająca nie skasuje negatywa i allegro oczywiście też nie.
Spróbuj napisać w tej sprawie do allegro. Jeżeli w komentarzu jest informacja, że komentarz został wystawiony właśnie z powodu braku dostawy w sobotę, a Ty wysłałeś przesyłkę zgodnie z informacjami, które podałeś wystawiając ofertę (np. zadeklarowałeś, że przedmiot zostanie wysłany w ciągu 24h i tego terminu dotrzymałeś (ważne - wysłanie oznacza skuteczne nadanie przesyłki, czyli umieszczenie jej w piątek w paczkomacie o takiej godzinie żeby kurier w piątek odebrał ją z tego paczkomatu) to allegro powinno usunąć taki komentarz.
Uważam że powinieneś pisać do Allegro o usunięcie.
@musicman76
Za Regulaminem Allegro:
11.1. W ramach Allegro Użytkownikom udostępniony jest system ocen zarówno w formie opisowej jak i graficznej (tj. graficzna ocena sprzedaży), który służy do wymiany subiektywnych opinii o przebiegu Transakcji i realizacji umowy.
System ocen służy subiektywnym opiniom (a więc również takich, w których np. nie dotarcie przesyłki w sobotę miało wpływ na przesolenie niedzielnego rosołu).
Warto jednak zauważyć, że obecnie funkcjonujący system ocen nie spełnia zasad określonych Regulaminem Allegro,
Wbrew zapisom regulaminowym: jednak nie ma możliwości wymiany ocen pomiędzy stronami transakcji czy Umowy (czyli pomiędzy Oceniającym i Ocenianym).
Użytkownicy Serwisu, którzy w ocenianej transakcji / Umowie są Sprzedającymi - nie mają możliwości (wbrew regulaminowym zapewnieniom) wystawienia oceny "o przebiegu transakcji i realizacji umowy", w szczególności: opinii o realizacji umowy przez Kupującego.
Stosując konsekwentnie retorykę Allegro: jeżeli doszło do ujawnienia niezgodności z zasadami Allegro - to ów niezgodność powinna być natychmiast usunięta, a odpowiedzialnym za ten stan rzeczy osobom (tu zespołom) powinny być udzielone stosowne "upomnienia".
Przy kolejnych ujawnionych, dalszych przypadkach niestosowania się do Regulaminu stosowana jest blokada możliwości wykonywania aktywności/czynności zawodowych w ramach Serwisu. Tak ograniczane są w Serwisie konta Kupujących czy Sprzedających. Użytkownicy Serwisu mają więc prawo oczekiwać, że w ramach transparentności i konsekwencji Serwisu (o ile nie są fikcją) podobne działania zostaną podjęte wobec "odpowiednich zespołów".
Dam Ci radę jako sprzedawca top20 w swojej kategorii. Olej to. Komentarzy nikt nie czyta dopóki sam nie ma problemu. Olej Super Sprzedawcę, nic nie daje, albo wręcz wpływa negatywnie na trafność. Ja od kilku miesięcy nawet się nie zgłaszam. Cały ten panel jakości allegro można również polać. Ustaw tak żeby grały parametry, pojedyncze opinie nie mają znaczenia. Nie proszę, nie przepraszam, nie piszę do allegro. Nie płaszczę się w dyskusjach, mam kilka niezakończonych. Jeżeli reklamacja jest uzasadniona to ją uznajemy, jeśli nie to nie uznajemy.
To jest wszystko system niewolniczy wprowadzony przez allegro żeby dociskać sprzedawców, za co nie ma żadnej nagrody, ale nie ma też kary. Sami się batem mamy smagać w imię "standardu allegro" jak to się debilnie kiedyś nazywało.
Rób swoje i się nie oglądaj. Nie liczy się 0,05% frustratów. Liczy się reszta zadowolonych klientów. Jak zaczniesz się skupiać na pieszczeniu frustratów, nie będziesz mieć czasu i nerwów na to co istotne.
I to jest konkretna odpowiedź.
"Psy szczekają, karawana idzie dalej!"
Faktycznie lepiej skupić się na klientach a frustratów umieścić gdzieś w niebycie i nie zaprzątać sobie nimi głowy.
@musicman76, w pierwotnej ocenie otrzymałeś łapkę w górę, dwie "5" oraz 3 na 5 w zakresie obsługi sprzedającego. Ocena została usunięta, potem wystawiona ponownie jako gorsza. Kupująca skontaktowała się z nami i przekazała nam, wiadomość, którą jej wysłałeś. W związku z jej wulgarnością, nie mogę jej tu zacytować.
@mr_oma fajna wypowiedź
ani słowa o wprowadzeniu w błąd kupującego przez allegro co do daty otrzymania przesyłki
@RED dużo jest racji w tym co piszesz , ale nie do końca . Tak to prawda ,że czas dostarczenia eksponowany na stronie oferty może wprowadzić w błąd , ale klient przy wyborze formy dostawy widzi czas w jakim +- otrzyma przesyłkę przez przewoźnika . Nie ma możliwości , aby klientka kupując w nocy czwartek / piątek oraz wybierając dostawę pod drzwi widziała termin dostarczenia na sobotę . Kulawy jest sposób eksponowania czasu dostawy na stronie oferty , po mojemu jeśli sprzedawca oferuje formy z różnymi czasami realizacji zamiast ,, dostawa jutro ,, , , powinien być eksponowany przedział czasowy odpowiedni dla wszystkich oferowanych form dostawy , A DOPIERO przy wyborze formy dostawi klient widzi np.
Paczkomaty ,, dostawa jutro ,,
Pocztex kurier - jutro / pojutrze .
polecony - 3-4 dni robocze .
Sprzedawca nie odpowiada za to, że Kupujący nie zna regulaminu/nowomowy allegro
Sprzedawca nie odpowiada za to, że Kupujący nie umie używać allegro
Sprzedawca nie odpowiada za to, że całość treści zakładki dostawa nie jest prezentowana Kupującemu np: pole opisowe
Sprzedawca nie odpowiada za to, w jaki sposób allegro przewiduje terminy wysyłek
Sprzedawca nie odpowiada za to, że allegro blokuje podanie przez Sprzedawcę różnych terminów wysyłek dla różnych przewoźników
i tu rację ma @musicman76 zakupy w czwartek ze względu na w/w to zawsze najwięcej problemów z kupującymi odnośnie terminów dostawy
dokładnie identyczny swój przypadek nabycia towaru w czwartek opisywałem tutaj na forum
zakup w czwartek 23:55 i w poniedziałek negatyw za niedostarczenie produktu
(wg allegro czas wysyłki natychmiast i w 24 godziny to taki sam okres czasu)
@mdrogeria nie można w patologiach allegro szukać normalności, tylko wymagać normalności od allegro
@RED autor wątku w pierwszej fazie jak pisze @mr_oma otrzymał ocenę pozytywną , ale została zmieniona przez klientkę na skutek jego zachowania . Miałem podobną sytuację tylko z buta zerwałem negatywa , ale wystarczył spokojny telefon w odpowiedniej porze dnia .
Nie szukam normalności w patologii tylko staram się odnaleść drogę do poruszania się z niej , Skoro allegro nie słucha głosu sprzedawców , nie poprawia kardynalnych błędów pozostaje się dostosować lub...... podziękować . Osobiście nie mam już wyjścia , przychód z allegro stanowi większość w ogólnym , a do emerki pozostała jednocyfrówka .
@musicman76 to jak bardzo musiałeś Pani na wytykać, że zmieniła z pozytyw na negatywa?
@musicman76 Wcale się nie dziwię, że kupująca zmieniła ocenę. Jak byś jej nie nawymyślał to miałbyś pozytyw. Czy te brakujące 2 gw w ocenie obsługi tak Cię wkurzyły ? Bardzo Ci zaszkodziły ? Wyżyłeś się i co ? Teraz masz lepiej ? Moim skromnym zdaniem zasłużyłeś.
I nie pisz, że dostałeś negatyw za brak dostawy w sobotę, bo delikatnie mówiąc mijasz się z prawdą i to tak daleko jak kometa Halley'a ze Słońcem.
Fakt, że obnizka oceny za obsługę powstała z winy Allegro. Ale negatyw zawdzięczasz samemu sobie, a raczej brakowi powstrzymania nerwów. Przecież tego maila nie napisałeś pod komentarzem (był na +, i wtedy nie można nic wpisać od sprzedawcy) tylko wysłałeś bezpośrednio do kupującej ( nic dziwnego, że się zezłościła i zmieniła ocenę)
W tym wypadku jestem po stronie kupującej.
Ale szanujmy się. Regulamin allegro, wyliczanie czasu dostawy przez allegro, czy nastrój klienta w momencie zakupu, czy podczas wystawiania komentarza to jedno, a naubliżanie klientowi w odpowiedzi na komentarza Polecam tylko z mniejszą ilością gwiazdek to drugie.
Wiem, że allegro stworzyło jakiś patologiczny system komentarzy, w którym mając same pozytywne oceny można mieć obniżoną "jakość sprzedaży" dzięki m.in. ocenom gwiazdkowym. Co to za ocena pozytywna, która szkodzi statystykom sprzedawcy?
Mi jednak nie przyszłoby do głowy żebym miał w niecenzuralnych słowach podzielić się z klientem moją opinią, na temat jego opinii 🙂 musicmana lekko poniosło.
Z tymi gwiazdkami to przegięcie. Kolejny pozytyw - cieszę się. Następnego dnia jakość sprzedaży gorsza. Co jest? A... 4 gwiazdki na 5. Dziękuję za takie pozytywne oceny zwłaszcza jeśli dotyczą kosztów wysyłki ;)!