Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, sytuacja wyglądała tak: Wysłałem paczkę klientowi, kurier InPost'a ją umieścił w paczkomacie, lecz chyba doszło do pomyłki i ją wyciągnał po upływie kilku godzin. Oczywiście rozmawiałem z klientem cały czas. Kurier natomiast naprawił chyba sytuację bo paczkę umieścił następnego dnia ponownie w paczkomacie i klient już ją odebrał. Poniżej screen z dyskusji na allegro jako potwierdzenie. Klient wystawił negatywa o komentarzu również zawartym tak jak poniżej w załączniku. Dogadaliśmy się, że usunie i nawet dostałem załącznik od niego z potwierdzeniem jak rzekomo Allegro zatwierdziło usunięcie jego komentarza, również zdjęcie w załączniku poniżej. Twierdzi, że nikt tego nie widzi poza mną, ale sprawdzałem i kazdy widzi tak samo liczy się to do mojej jakości sprzedaży. Klient nie rozumie też, że usunął tylko ocenę prodiktu, a jeszcze jest ocena sprzedającego.Nawet jakby klient się nie zgodził to przecież to nie była moja wina. Co mam robić? Zrobiłem wszystko jak miało być, a zostałem tak potraktowany nie fair. Pracuje ponad rok nad dobrą jakością sprzedaży a tu takie coś….
Liczę na wiadomość zwrotną. Pozdrawiam@_HolaOla_
@Your_BestDeal Możesz poprosić Allegro o usunięcie tej oceny tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=51b99f53-f844-4aca-ae85-35363ce7a272 i Allegro ją usunie, jeżeli ocena narusza zasady.
W tym przypadku jednak nie usunie, bo ocena nie narusza zasad i jest zgoda z prawdą, czyli InPost zabrał paczkę. To była niestety Twoja wina, bo względem kupującego odpowiadasz za poczynania przewoźnika, którego w aukcji udostępniasz.