Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy Allegro może coś zrobić by klienci, którzy wybierają DPD wpisywali poprawny adres ( ulica nr domu, kod miasto )
Jeśli drukuję etykietę, to mam ograniczoną ilość znaków dlaczego nie ma tego ograniczenia przy wpisie przez klienta? A mam np. w adresie info po prawej stronie ostatni budynek naprzeciwko itp. lub dwa razy powtórzony kod 66-120 Kargowa ul. Przemysłowa
66-120 Kargowa, zielonogórski, Lubuskie - przecież, to na etykiecie nie przejdzie.
@FH2020 Cześć, dziękujemy za Twoją sugestię. Zweryfikujemy temat 🙂
Cześć , czy tematem ktoś się zajmuję, bo mam kolejne tego typu przypadki...
@FH2020 Czy możesz podać nam konkretne przykłady?
Przykłady podałem zakładając ten temat, ale oczywiście mogę podać kolejne:
32-650 Kęty, Oświęcimski, MAŁOPOLSKIE PL - etykiety nie wydrukuje bez poprawiania,
16-010 Sochonie gmin. Wasilków PL jak wyżej.
Mamy dokładnie ten sam problem, w adresie klienci podają końcówkę nazwy miejscowości np Gorzów Wlkp. i oczywiście komunikat o błędzie w adresie, dlaczego? bo jest kropka. To samo w przypadku podania przez klienta zbyt długiej nazwy firmy (np pisana nie skrótem a pełną nazwą), lub nazwa miejscowości nie zawiera nazwy miejscowości tylko sam nr domu, lub w nazwie ulicy brak spacji w numerze mieszania itd itp, jest tego multum, każdego dnia poprawki, które spowalniają proces wysyłek
Trzeci miesiąc i dalej to samo !!!!
Angielska Grobla "tutaj nr" klatka w podwórku. Domofon uszkodzony- kod do wejścia i "tutaj podany kod". Jak mam taką etykietę wydrukować ? Kiedy w końcu Allegro zrobi z tym porządek...
po DPD proszę o zabranie się za inpost i paczkomaty. Ludzie wpisują numery tel:
0048
+48
import do managera paczkomatów powoduje ze nie miesci sie koncowka bo jest miejsce tylko na 9 znaków. Trzeba wchodzić, poprawiać, sprawdzać.
bywają też:
telefony stacjonarne
lub o zgrozo numery zagraniczne. Trzeba dzwonic pod te numery i pytać o prawidłowe komórki. Pod stacjonarnym nikogo nie ma bo wszytscy w pracy. Zagraniczne wyłączone, bo Pani wróciła do kraju i zapomniała zmienić numer. Piszemy wiadomości i opóźnia się wysyłka. Lecą nam statystyki, a oburzeni kupujący piszą dyskusje "nie otrzymałam przedmiotu".
od 2 lat o tym piszę do konsultantów i zawsze odpowiedź, że to nie jest obecnie priorytetem.
Jeżeli chodzi o Menedżer paczek Inpost, to przyjmuje on nr stacjonarne. Tak więc jak taki numer podał klient, to na taki nadać przesyłkę i tyle. Są też komórki z numerem stacjonarnym (można mieć nr stacjonarny na karcie SIM, taką usługą ma np. T-Mobile czy Play, taka karta działa jednak tylko na wybranym obszarze).