Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysłana przeze mnie paczka została doręczona do zupełnie obcej osoby, nie będącej adresatem, w zupełnie innym mieście. Osoba ta otworzyła paczkę i znalazła dowód zakupu z na szczęście telefonem, stąd zadzwoniła do mnie i powiadomiła mnie o tym fakcie. Właściwy adresat dokonał równolegle zwrotu otrzymanej paczki z zawartościa gadżetu elektronicznego, którego nie byłam i nie jestem posiadaczem.
Reasumując, jakis palant w DPD zamienił etykiety, (czy to możliwe, że nawet dwa razy?) , moją paczkę dostarczono do obcej osoby w innym mieście, moja kupująca dostała jakąś elektronikę, którą zwróciła do mnie, bo nic takiego nie kupowała.
Uzgodniłam z "tymczasowym" odbiorcą mojej przesyłki, odesłanie jej pod właściwy adres. Ale jak ustalic właściciela/właścicielkę paczki, ktora trafiła do mnie?
Przed 2 laty miałem zbliżoną sytuację i ciężko szło wyjaśnianie - opisze pokrótce jak się miała sytuacja
Nadaliśmy paczkę o wartości 479 zł do klienta za pobraniem ze Śląska do Łodzi. Po 2 dniach okazało się że paczka nie dotarła. W trackingu była tylko informacja iż odebrał paczkę kurier od nas i nic. Kurier podpisał nam protokół odebrania paczki złożona reklamacja i oczekiwanie. Po 2 tygodniach telefon od jakiegoś sprzedawcy że otrzymał naszą paczkę przez pomyłkę a on zamawiał 7 paczek z antenami od dostawcy za 89 zł każda paczka. Odebrał liczba się zgadzała a później przy otwieraniu zauważył że 6 jest ok a 7 to nasz a jego 7 paczki nie ma.
Już postęp wiedzieliśmy gdzie jest nasza paczka ale nie chciał nam dać zawartości dopóki nie odzyska swojej paczki. W dpd dalej nic nawet jak podaliśmy im gdzie została doręczona nasza paczka i nawet nie pobrana płatność za pobraniem. Po 30 dniach DPD wypłaciło nam odszkodowanie w kwocie 250 zł nie wiedzieć czemu taka kwota za zaginięcie (MIMO iż podawaliśmy błędny adres doręczenia mieli jak na tacy). Sprawa nigdy się nie wyjaśniła. Tamten sprzedawca nie chciał oddać towaru te 200zł różnicy olaliśmy bo szkoda czasu nerwów na tłumaczenie wysyłanie dokumentów itp itd.
Analogicznie do twojej sytuacji domniemam że etykieta twoja nakleiła się na inna paczkę a później inna tak samo a zostały paczki bez etykiet w magazynach DPD i tam leży poprawy towar. Ale ciężko będzie ustalić właściciela paczki którą masz chyba że zgłosisz do dpd i oni wiedzą kto zgłosił też zaginiecie takiego towaru ale pewno oleją nawet jak ktoś zgłosił to nie powiedzą .
powróżę:
będzie problem
bo każda strona będzie się migać od odpowiedzianości
jeżeli były to usługi smart - allegro odmówi przyjęcia reklamacji na działanie swojej usługi
DPD odrzuci reklamację bo nie stwierdzi swojej winy
nadawca tzw jakiejś elektroniki będzie miał pod górkę na allegro, dyskusję, może zawieszone konto
allegro w żaden sposób nie wspiera skutecznie przedsiębiorców w sporach z kurierami
ja właśnie przerabiam podobny przypadek - przesyłka kurierska niby doręczona ale w godzinach w których nie pracujemy i nikogo nie ma pod adresem - allegro odrzuciło reklamację, inpost też
w innym przypadku w DPD gdzie kurier stał u nas z baranią miną bo na paczce były 2 różne etykiety adresowe i zastanawiał się komu doręczyć przesyłkę - w oddziale sobie przekleili etykietę
całe szczęście w dpd pickup ktoś się tym zainteresował i udało się to fuksem odkręcić
I co odrzuciliscie ta reklamacje?
W moim przypadku ta firemka nie była w stanie wydać paczki do doręczenia przez przeszło tydzień. Na infolinii dość opryskliwie poinformowano mnie, że tydzień to zaledwie trzy dni robocze (sic!), a po drugie że adres poręcznie nie jest w priorytetowym dla firmy obszarze. To coś nowego - nie widziałem, że są lepsze i gorsze adresy.
miało być "adres doręczenia nie jest"