anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja - czy oby na pewno właściwe określenie?

Z_Kwitalski
#12 Orędownik#

Witam, witam ponownie,

Może temat był. Pewnie był. Być może nie. Nie wieszajcie mnie na szubienicy , że nie czytam akurat tego problemu. Allegro pochłania mnie tak bardzo, że nie mam czasu na "inne" Allegro ( gadane) Żona, dzieci - wszystko wisi na włosku 🙂

Do rzeczy. W ku..a mnie DYSKUSJA. ( Aby nie było: W kuchni spotyka mnie DYSKUSJA - bez skojarzeń) Nie wiem czy was też, ale mnie mocno irytuje. Co za dyskusja, za którą jesteśmy tak karani? Dyskutować można o pogodzie, o tym czym różni się koło od trójkąta, kabriolet od kombi. Dyskutuje się na różne tematy przy piwie z kumplem w pub'ie. Ok. Ja to rozumiem. Wszystko ok. Dyskusja... Allegro troszkę pomyliło nazwy. Chciało wprowadzić w życie "twór" do rozwiązywania problemów transakcyjnych a stworzyło CHAT do dyskutowaniu o pogodzie. Klienci pytają w jakim proszku prać zasłony, w jakiej temperaturze? Przecież to jest jakaś PARANOJA. Kto wpadł na pomysł aby nazwać do DYSUSJA ? Podpowiadam specom od marketingu Allego - to się powinno nazywać "ZGŁOŚ PRBLEM Z TRANSAKCJĄ" , PROBLEMY TRANSAKCYJNE" , PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM? - ZGŁOŚ" itp itd. Spece w Allegro pewnie znajdą właściwe określenie. Ujęcie to jako DYSKUSJA - to to samo co dzwonienie na infolinię firmy X a zgłaszanie problemu dla firmy Y. W czym problem? Ano w tym, że zgłaszamy problem do niewłaściwej firmy. Dobra, za dużo nerwów. Według mnie termin DYSKUCJA jest niewłaściwy. Błędnie interpretowany przez kupujących. koniec kropka. Z całym szacunkiem dla czytających. Bardziej mi chodzi o to aby czytało to allegro i rozwiązało kolejny absurd tego systemu. Serio? Dyskusja? Podyskutujmy zatem na chacie. Mam wolną sobotę. Otworzę chat. Zapytam czy możemy podyskutować. Zapewne otrzymam odpowiedź, że tak. Pogadamy o pogodzie, o wakacjach , o zainteresowaniach. Jestem ciekaw czy allegro zwróci mi uwagę. Przecież dyskutujemy tylko 🙂 

Zmiana nazwy- tylko zmiana nazwy. Reszta bez zmian. Na stronie sam to ogarniam w 10 minut. Za takie pieniądze jakie płacą wszyscy - powinno to być zrobione w minutę. Serio nie wiem czy było poruszane. Nie sprawdzam. Staram się ratować rodzinę bo czas spędzany na allegro kosztuje jak widać wiele. 

Dyskusja - wiadomość do sprzedającego. Co zwykły kowalski wybierze? Pewnie dyskusję. Może sądzi , że szybciej bo na e-mail za który też jesteśmy tak samo rozliczani pewnie sądzi, że będzie czekał 2 tygodnie. 

Ludzie / klienci tego nie wiedzą. Nie wiedzą jak są rozliczani sprzedawcy. To jest kolejny błąd. Nieświadomość kupującego. Gdyby ich allegro informowało..... Nie. Niestety nie. Kupujący jest "ponad prawem" Może wszystko a sprzedawca nawet na urlopie nie może wypocząć bo numery przesyłek trzeba rypać i odpowiadać na maile. 

Kto mi odpowie zatem na pytanie i proszę głównie o odpowiedź allegro - dlaczego skoro my mamy pracować non stop 24h to dlaczego chat z allegro nie jest dostępny o 3 w nocy? ????? Serwis internetowy według allegro ma działać bez przerwy urlopowej itp. Dlaczego allegro ma przerwę? Owszem to odpowiedzi ale czy sprzedawca nie ma prawa do przerwy? Wywiesza informację , że ma urlop. Co z tego. Musi wprowadzać numer przesyłek, odpowiadać na maile. Informacja o urlopie tylko dla sprzedających, że przesyłka może się opóźnić. Numery musimy wprowadzać na czas i odpowiadać na czas. 

Kolejne błędne określenie. Jak z dyskusją. Jaki urlop? Czyż nie wiemy co to urlop? To inaczej mówiąc odpoczynek od pracy. Jaki odpoczynek zatem skoro ktoś zarabia na allegro , jedzie na urlop ale jest zmuszany do codziennego wprowadzania numerów przesyłek i odpowiadania na dziesiątki maili. Jaki to wypoczynek? Żaden. 

Ja nie mam , nie mogę mieć przerw, urlopu itp. Dlaczego allegro ma?

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

Knowhere
#21 Demiurg#

@Z_Kwitalski Wyobraź sobie zatem, że na AL wygląda to tak - "PROBLEM Z ZAMÓWIENIEM?" - jak powinno😁

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

Z_Kwitalski   - masz rację : kupujący wystawia komentarz ale do produktu : kupuje słuchawki SONY i pisze negatywa bo ŹLE grają albo cisną go w mózg ... Kurier paczkę przywiózł o g.14 zamiast o 13:30  - i bach NEGATYW bo w paczce były widelce i cał rodzina głodna na obiad czekała...  A PRZECIEŻ to nie "JA" wyprodukowałem te słuchawki , to nie ja dostarczam przesyłkę ...  więc kiego wacka chcesz... SAM wybrałeś TOWAR , model , wzór ... sam wybrałeś sposób dostawy .. TO jest po prostu MADE IN POLAND

oznacz moderatorów