anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja jako reklamacja, jak zrobić odbiór paczki od klienta

Maxtopwatch
#8 Zapaleniec#

Klient założył dyskusję w której reklamuje towar zakupiony parę miesięcy temu. Poprosiliśmy go o przesłanie go na nasz adres, poniesiony koszt przesyłki zostanie mu zwrócony. Do tej pory nie było z tym problemów, klienci wysyłali do nas reklamację a my zwracaliśmy koszty. Nie rozpatrywaliśmy jeszcze reklamacji z poziomu dyskusji. Niestety klient nie reaguje na nasze wiadomości. W jaki sposób możemy wygenerować i przesłać mu etykietę zwrotną. Nie wiemy jak i co możemy zrobić żebyśmy mogli odebrać od niego reklamowany towar skoro nie ma z nim żadnego kontaktu. Komunikuje się tylko z Allegro potwierdzając, że dyskusja nie została rozwiązana.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

@Maxtopwatch Najważniejsze zachować czas termin, nie odsyła a więc musisz podjąć decyzję np: odrzucasz reklamację z powodu nie odesłania towaru.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Maxtopwatch a masz adres z jakiego masz odebrać, znasz wymiar i wagę paczki ? skro nie ma kontaktu i nie reaguje na wiadomości napisz że reklamację odrzucasz z powodu nie dostarczenia, braku udostępnienia towaru do odbioru, może to go obudzi 😄

Ja wysyłam klientom etykiety inpost opłacone do paczkomat, niech wskaże wymiar paczki i paczkomat nadania, najprościej 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Maxtopwatch
#8 Zapaleniec#

Generalnie to proste ale żeby to zrobić klient musi podać nam te dane. Niestety nie ma z nim kontaktu prawdopodobnie czeka na Allegro protect.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Maxtopwatch 14-tego dnia od zgłoszenia reklamację odrzuć  ,zrób to jasno i zrozumiale w dyskusji podając powód ... .pewnie wiesz jaki .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

odrzuć reklamację 14 dni od 1 zgłoszenia z powodu niedostarczenia reklamowanego towaru do ekspertyzy reklamacyjnej

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@Maxtopwatch Tak jak to napisali @kostas11 @mdrogeria @az1rael  :

1. Nie drukuj etykiety BO NIE WIESZ skąd odebrać przedmiot ( adres nie musi być ten sam co dostarczenia)

2. Jeśli wyraziliście chęć rozpatrzenia reklamacji i uwarunkowali to odesłaniem przedmiotu - to poczekajcie do 14go dnia ( nie przegapcie terminu bo to jest równoznaczne z uznaniem reklamacji)  i napiszcie że odrzucacie reklamację z powodu nie dostarczenia przedmiotu.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów