Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam mam problem z pewnym kupującym, kupił u mnie przedmiot który jak twierdzi jest nie sprawy. Oczywiście przyjąłem zwrot podałem adres do zwrotu w dyskusji ale kupujący stwierdził że podany adres nie jest wiarygodny i wysłał na inny mimo że wyraźnie napisałem żeby wysłał na podany adres. Teraz kupujący grozi policją, blokadą konta itp.
Czy ja jestem winny że kupujący wysyła sobie paczki gdzie chce ?
Jak w takiej sytuacji postąpić ?
Na jaki adres wysłał? Na adres podany w zakładce Zwory, albo w zakładce Reklamacja? Czy może na wymyślony przez siebie adres?
Ani zwroty ani reklamacja wysłał na mój adres domowy. Na którym mam zarejestrowane Allegro. Wyraźnie napisałem kupującemu na e-mail oraz w Dyskusji na Allegro Adres do zwrotu to napisał mi że adres jest nie wiarygodny
Wystawiasz faktury, prowadzisz firmę, a wszystkie Twoje oferty są niezgodne z prawem i regulaminem. Nie przestrzegasz praw konsumentów, nie podajesz adresu do zwrotów i reklamacji, nie podajesz danych firmy. Prowadzisz sprzedaż zorganizowaną z konta zwykłego. Lepiej przyjmij tę reklamację wysłaną na adres domowy, oddaj całą wpłatę i koszt odesłania, oraz poproś kupującego o zakończenie dyskusji jako rozwiązanej, zanim włączy się do niej pracownik Allegro.