Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z ciekawości, chciałbym podpytać co społeczność myśli o rozwiązaniu sytuacji jaka miała ostatnio miejsce. Klient wszczyna dyskusję zgłaszając uszkodzoną przesyłkę w transporcie - wylany płyn (zakup dotyczy zestawu do tworzenia zabawkowego slim'u - butelka z płynem (200ml) i akcesoria plastikowe w opakowaniu kartonowym. Zgłoszenie przychodzi 14 dni od otrzymania towaru. W odpowiedzi przepraszamy za zaistniałą sytuacje i prosimy o przesłanie zdjęć produktu oraz zniszczonego opakowania. Otrzymujemy odpowiedź że opakowanie nie było zniszczone (200 ml wylanego płynu - opakowanie kartonowe) i że tylko w środku plastikowa butelka była popękana i zgnieciona. Nadal zwracamy się z prośbą przesłania zdjęć tłumacząc proces reklamacyjny. Klient odpowiada że zdjęć nie ma bo dzieci już zrobiły slim'a (z tego płynu co się wylał podczas transportu i co go rzekomo nie było) a wszystko inne zostało wyrzucone. Odpowiadamy że w tej sytuacji (produkt otrzymany 2 tygodnie temu, kompletnie zużyty (jeśli płyn został wylany podczas transportu użycie zestawu staje się niemożliwe), brak dokumentacji zdjęciowej) nie ma podstaw do reklamacji. Wówczas otrzymujemy informacje że klient zadzwoni do Allegro - informujemy o szybszej możliwości (poproszenie Allegro do włączenia się do dyskusji). Allegro włącza się do dyskusji - przyznając 50 Monet dla klienta jako wynagrodzenie... Jestem ciekaw, czy jeśli zakupie podobny produkt z oficjalnego sklepu Allegro i zgłoszę identycznie wyglądającą sytuacje (kopiuj/wklej) z automatu otrzymam zwrot wszystkich kosztów?
@Kool-Outlet Allegro dąży aby być najdroższym sklepem w sieci. Płaci bezsensowne ( jak widac nie tylko na tym jednym przykładzie "rekompensaty"), a co za tym idzie podnosi prowizje, anuluje zniżki itp itd - co przekłada się na wzrost cen na portalu.
ps Tak mogą tak robić, tak robią tak, tak - też nie wiadomo dlaczego.
Już ceny na Allegro często są wyższe niż na innych portalach a nawet sklepach internetowych.
To wszystko przez to, że przerzucają coraz to większe koszty na sprzedawców a my na ceny produktów. Dlaczego My musimy dopłacać za smarta, a nie podnieśli cen abonamentu dla kupujących? Przez to produkty są droższe i klienci, którzy nie mają smarta wolą kupić na innym portalu, niż przepłacać na Allegro. **piiip** już podgryza Allegro i coraz więcej klientów się do niego przekonuje. Młode pokolenie, które dorasta nie ma zakorzenionego w głowie, że kupować, to można tylko na Allegro, więc walka będzie coraz bardziej zacięta... a walczy się też cenami.
Tu akurat sie nie zgadzam, ze ceny są niższe na np. sh--pee. Szukalem wczoraj kawy... ceny identyczne 😮
Kawa to tylko jeden z przykladow. Generalnie ceny identyczne roznica jest 1-2zl przy cenie towaru do 100zl.
Prawo przewozowe art 76 punkt d) paczka zostaje doręczona bez zastrzeżeń jeśli kupujący w terminie 7 dni nie zgłosi przewoźnikowi / sprzedawcy uszkodzenia zawartości paczki mimo braku uszkodzenia opakowania zewnętrznego i ma w tym czasie sporządzić protokół szkody, reklamacja w takim przypadku uznawana jest za odrzuconą
Kupujący nie musi sporządzać protokołu szkody, niemniej jest to dowód na złożenie reklamacji. Jak jej nie złożyć od razu to lepiej jakby nic nie zrobił. Decyzję Allegro są niezrozumiale i dziwne ostatnio, czasem przyznają tak jak tu a innym razem nie(zakup laptopa i dowody).
uokik jest na stanowisku że sporządzenie protokołu szkody pozwala kupującemu na skuteczne rozpatrzenie reklamacji na jego korzyść
@Kool-Outlet chyba trafił Ci się lisek-chytrusek.