anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dzień dobry, kupujący po dokonaniu zakupu, poprosił o zmianę wysyłki na kuriera.

jacekj17
#1 Nowicjusz#
Dzień dobry, kupujący po dokonaniu zakupu, poprosił o zmianę wysyłki na kuriera, poprosiłem o dopłatę różnicy i czekałem prawie tydzień, po kilku przypomnieniach z mojej strony, kupujący postanowił o odstąpieniu od zakupu, mówiąc, że towar nie został wysłany. Dodam tylko , że element który zakupił, został prze zemnie przerobiony na jego życzenie i nie mam pewności, że w tym stanie go sprzedam. Proszę o informacje co mam zrobić w takim przypadku.
 
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

xyz96
#21 Demiurg#

Skoro odstąpił od umowy przed wysyłką, oddaj całą wpłatę. Miałeś w aukcji zapis o braku możliwości odstąpienia w przypadku zakupu przedmiotów  wykonywanych na indywidualne zamówienie, według specyfikacji klienta? Jeśli nie, miał prawo odstąpić, a przeróbka była Twoim ryzykiem.

oznacz moderatorów

jacekj17
#1 Nowicjusz#

Nie wysłałem bo 6 dni czekałem za dopłatą do kuriera, a po 6 dniach się rozmyślił.

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@jacekj17 i to jest dowód na to, że nie można być zbyt miłym i uczynnym dla niektórych kupujących. Twoją gotowość do kompromisu, czy pomocy wykorzystają w 100%.

Miałem taką sytuację - gość zamówił lusterko do auta, po 2 dniach dzwoni do mnie, że paczki nie ma. Sprawdzam w systemie, jest zwrot - wraca do mnie. Okazało się, że podał niepełny adres, brakowało nr mieszkania, czy bloku. Szkoda mi się człowieka zrobiło, bo była to bardzo pilna dla niego sprawa i niesamowicie mnie prosił o pomoc, zaproponowałem, że wyślę mu natychmiat kolejną paczkę kurierem na swój koszt, tak, żeby miał na drugi dzień u siebie, a on zwróci mi koszty tej ponownej wysyłki. O kosztach zwrotu już nawet mu nie wspominałem. No cóż, wystarczyło, że wysłałem paczkę i kontakt się urwał. Nie odbierał już telefonów, nie odpisywał na smsy. Od tego czasu odechciało mi się być zbyt uczynnym dla klientów 😞

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

jacekj17 - nauczka dla Ciebie - realizuj zamówienie jak otrzymasz całość wpłaty. 

mikeza - to standard - chociaż czasem zdarzają się "miłe niespodzianki". Np. wysyłka paczki przez PP do Wrocławia (chyba najgorsze miasto pod względem doręczeń przez PP). 2 tygodnie, kupujący nie ma przesyłki. Wysłałem ponownie. Po kolejnum tygodniu kupująca otrzymała jeszcze zaległą paczkę (wędrowała sobie po Polsce) - ale stwierdziła że zostawi i zapłaciła za nią. 

 

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@maxr01 zgadza się, są fajni klienci, którzy potrafią zadzwonić, podziękować, polecą znajomym i to jest zawsze budujące. Szkoda tylko, że zawsze trafi się jakaś czarna owca, której zależy tylko, żeby wyrwać nawet te kilka-kilkanaście złotych i z tego się cieszyć.

Miałem taką zasadę, że jak klient dokonywał błędnego zakupu i poinformował mnie o tym, że chce wymienić np. na inny produkt to czasami wysyłałem mu paczkę przed otrzymaniem zwrotu od niego, żeby przyspieszyć całą procedurę. Z tego też się wyleczyłem, bo trafiłem na takich co nigdy mi nie odesłali zakupionego produktu, a dostali drugi za darmo. Niestety cwaniaczków wszędzie pełno, zarówno po jednej, jak i drugiej stronie transakcji.

Z pewnościa nie jest tak, jak niektórzy tutaj na forum starają się udowodnić, że kupujący jest na straconej pozycji i trzeba go wspierać z całych sił przed nieuczciwymi sprzedającymi 🙂

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów