Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@patrycha125 muszą zweryfikować bo ot tak nie można zmienić danych 😞
Możesz zmienić imię lub nazwisko w ustawieniach konta zwykłego, jeśli:
Wprowdzone zmiany muszą zostać przez nas zweryfikowane i zatwierdzone. Dopiero wtedy nowe dane będą widoczne na Twoim koncie.
Dla powodów zmiana użytkownika konta na małżonka oraz prawnie zatwierdzona zmiana imienia lub nazwiska konieczne będzie też przesłanie załącznika - potwierdzenia prawnej zmiany imienia i nazwiska lub zdjęcia aktu małżeństwa.
@patrycha125 Jeśli to była jakaś literówka w imieniu, powinni zaakceptować niemal z dnia na dzień. Jeśli całkowita zmiana imienia, może to potrwać dłużej. Możesz dopytać tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6a7ab6d0-2364-4a46-86ff-3aafcca487ab