Dzisiejsza sprzedaż i brak raportowania do sklepu Internetowego

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam wszystkich.
Czy też macie problem z raportowaniem sprzedaży Allegro z waszymi sklepami internetowymi? Najpierw w Allegro nie było widać płatności, a potem nie ma opcji importu danych do sklepu, ani do Managera Paczek w Inpost.
Transakcja 7c030a70-804b-11ed-8cc6-a719f60084e6
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NewLight_pl rano mieli czkawkę ale wróciło już do normy 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
No mieli czkawkę, ale pozostała zgaga: widzę w zamówieniach od kupujących, że coś się sprzedało, że zostało opłacone, ale nie chce się to zaimportować do mojego sklepu, ani do Managera PAczek

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@NewLight_pl Zgłoś proszę ten problem na tym forum. Otrzymasz pomoc od naszych ekspertów.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Pół dnia usiłuję nadać przesyłkę dla kupującego, próba integracji ze sklepem, czy Managerem Paczek wciąż nieudane (tylko dla tej jednej sprzedaży), a z drugiej strony nie mogę nadać za pośrednictwem Allegro, bo nie zarejestrowałem tam mojej umowy z Inpostem.
Klient czeka, ja tracę nerwy i okazję na szybką wysyłkę, a odsyłanie mnie do specjalistycznego forum, gdzie jeszcze muszę założyć sobie konto, zupełnie mi nie pomaga.