Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Piszę z nietypowym problemem.
Od dłuższego czasu pojawia się u nas problem z e-nadawcą. Co kilka dni pojawia się komunikat "Odmowa zalogowania..." Musimy wtedy resetować hasło. Loguje się do e-nadawcy tylko z jednego komputera przez jedną przeglądarkę i EU. Niestety problem pojawia się co kilka dni. Może ktoś spotkał się z takim problemem? Na infolinii otrzymałem tylko odpowiedź, że podjęto próbę logowania dlatego dostęp został zablokowany.
Pozdrawiam
Krzysztof
@ROE_AUTO ja miałem podobnie jak zapomniałem odłączyć integrację ze sklepem internetowym, po zmianie hasła codziennie sklep próbował się połączyć z EN i jak chciałem to zrobić ręcznie musiałem resetować hasło bo było za dużo prób 😞 jak nie możesz dojść co i jak i gdzie się łączyłeś to zmień login na nowy i będziesz miał spokój 🙂
@ROE_AUTO, mógłbyś zaktualizować przeglądarkę oraz sprawdzić, czy jej zmiana pomoże? Pomocne będzie też, jeśli wyczyścisz pamięć podręczną oraz pliki cookies. Daj proszę znać, czy po wykonaniu tych czynności problem nadal występuje.
Usunąłem dane do e-nadawcy w sklepie internetowym mimo, że nie korzystamy z przesyłek pocztowych. Za radą @mr_oma wyczyściłem też przeglądarkę i zobaczymy jak to będzie.
Dziwne jest to, że przez kilka dni normalnie się mogę logować a po kilku dniach pojawia się problem.
Zobaczymy czy to coś da.
Dzięki za rady.
@ROE_AUTO, gdyby to nie pomogło, daj proszę znać. 🙂
@ROE_AUTO integracja z sklepem tu tkwi problem, mi pomogła zmiana loginu ( i nigdzie nie łączyłem po zmianie ) i od tamtej pory spokój 🙂
Ciasteczka nie mają nic do rzeczy, masz za dużo prób logowania i Ci blokuje 😞
@ROE_AUTO być może ktos "próbuje" . Po trzykrotnym błednie wpisanych haśle blokuje sie automatycznie. Mi sie taka sytuacja raz zdarzyła.
Poza tym innych problemów nie mam . Jełsi hasło jest poprawne to wpuszcza bez problemów.