anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

FAQ Kolporter dla sprzedających

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

FAQ Kolporter dla sprzedających

1. Dlaczego Saloniki Kolporter pojawiają się i znikają?

Wynika to z czasowego przepełnienia punktów. Miejsca, w których znajdzie się maksymalna liczba przesyłek, zostają na pewien czas wyłączone z mapy odbioru. Pojawią się ponownie, gdy zniknie problem przepełnienia.

2. Punkt Kolportera zniknął po złożeniu zamówienia - jak wygenerować etykietę?

Nie wpływa to na realizację zamówienia - punkt znajdziesz w narzędziu Wysyłam z Allegro. Jeśli z powodu wyłączenia punktu nie możesz do niego nadać przesyłki, skontaktuj się z kupującym i wspólnie wybierzcie inny punkt odbioru. 

3. Jak włączyć Saloniki Kolportera do swoich ofert?

Aby kupujący mogli zamawiać przesyłki do Saloników Kolportera, dodaj w swoich cennikach metodę Allegro One Punkt. Od 6 września do 31 grudnia 2021 r. przesyłki dostarczone w ten sposób będą darmowe dla kupujących i sprzedających. Regulamin promocji znajdziesz tutaj.

Metodę Allegro One Punkt mogą udostępnić jedynie sprzedający z kontem firmowym. Szablon cennika dostawy stworzysz w Ustawieniach dostawy. Przesyłki nadasz wygodnie poprzez narzędzie Wysyłam z Allegro.

mr_oma_0-1638888683087.png

4. Czy dla Allegro One Punkt mogę ustawić wysyłkę tego samego dnia?

Tak - zrobisz to tak samo, jak dla każdej innej metody dostawy (jako przewoźnika wybierz Allegro).

5. Czy kurier może podjechać po przesyłki, które chcę nadać do punktu Kolporter?

Tak. Możesz zlecić podjazd kuriera UPS na wskazany adres lub dostarczyć przesyłki osobiście do punktu Kolporter. Zlecenie regularnych podjazdów kuriera jest darmowe. Jednorazowe skorzystanie z tej usługi kosztuje 3,99 zł brutto.

Aby złożyć stałe zlecenie odbioru, skontaktuj się z nami poprzez adres mejlowy: allegroumowy@ups.com. W treści mejla podaj:

  • swój login na Allegro
  • nazwę firmy
  • adres firmy
  • adres odbioru
  • numer telefonu do osoby kontaktowej
  • godzinę odbioru/zamknięcia firmy
  • preferowane godziny odbioru przesyłek.

Gdy stałe podjazdy kuriera UPS zostaną uruchomione, otrzymasz informację zwrotną na mejla.

Więcej na temat usługi One by Allegro znajdziesz w tym artykule.

6. Nadałem przesyłkę, ale jej status się nie zmienił

Może tak się zdarzyć w sytuacji, gdy paczka została już przyjęta w Saloniku Kolporter, ale jej dane nie zostały jeszcze wprowadzone do systemu. Zazwyczaj takie sytuacje trwają krótko.

7. Ile paczek maksymalnie mogę nadać w Saloniku Kolporter?

Zależy to od obłożenia danego punktu.

8. Czy nadam przesyłkę w UPS Access Point?

Nie. Przesyłki Allegro One Box i Allegro One Punkt mogą być nadawane w punktach Kolportera, Epaki, Zielonych Automatach Paczkowych albo przekazywane kurierowi.

9. Co dzieje się po zwrocie przesyłki zrealizowanej metodą Allegro One Punkt?

Zwrot zostanie dostarczony pod adres nadawcy przesyłki.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów
0 ODPOWIEDZI 0