anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

FIKCYJNE ZAKUPY PRZEZ ANONIMOWYCH KLIENTÓW.

wwalos
#7 Wielbiciel#

CO MAM ZROBIĆ JEŻELI KTOŚ JAKO NIE ZAREJESTROWANY KLIENT NOTORYCZNIE ROBI  ZAKUPY I PODAJE FAŁSZYWE DANE I ZMYŚLONE NUMERY TELEFONÓW A ALLEGRO NALICZA MI OPŁATY ZA TRANSAKCJE KTÓRYCH NIE BYŁO.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

kostas11
#21 Demiurg#

Występować o zwrot prowizji 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

wwalos
#7 Wielbiciel#

OCZYWIŚCIE WYSTĘPUJĘ ALE NIE MAM NAWET MOŻLIWOŚCI TEGO OPISAĆ. WNIOSEK O ZWROT TO PORAŻKA DLA SPRZEDAJĄCYCH.

oznacz moderatorów

Client:80340374
#14 Krzewiciel#

Kiedy ostatnio wysylales wniosek o zwrot prowizji ?

Od 26 marca robisz to "jednym kliknięciem" w zakladce zamówienia

Jesli klient zadeklarowal oplacenie przesylki i nie wplacil to zwrot prowizji masz bardzo czesto natychmiastowy.

Wiekszym problemem jest pobraniowka, zwrot prowizji dostaniesz jednak masz strate w postaci dwoch wysylek

Kiedy bedzie PROGRAM OCHRONY SPRZEDAJĄCYCH ?

oznacz moderatorów

green_boutique
#9 Pomysłodawca#

Dokładnie, teraz zwrot prowizji jest w zakładce zamówienia i wnioski są automatycznie rozpatrywane. Dostaje się informację o zwrocie w ciągu minuty. 

oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@green_boutique  pod warunkiem że masz status Dobry i minęło 3 dni

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

nie do końca, mi np. kazali wysłać skany zwrotu płatności, pomimo, że klient wypełnił formularz zwrotu online i mieli wszystkie dane pod nosem. Jak widać rozpatrują sprawy jak im się chce. A ja nie mam co robić, tylko im skany przelewów wysyłać. Za mało mam pracy.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

dawal50
#14 Krzewiciel#

@mikeza  do końca, w tym temacie jest mowa o nieopłaconych transakcjach

oznacz moderatorów

mikeza
#20 Guru#

@dawal50 odpowiedź była do green_boutique

o tej rzekomej odpowiedzi w ciągu minuty: Dostaje się informację o zwrocie w ciągu minuty.

niestety nie jest to prawda, bo niekiedy czeka się dosyć długo i trzeba udowadniać na wszystkie sposoby, że transakcja nie została sfinalizowana.

______________________________________
Dobra rada zaczyna się od milczenia
oznacz moderatorów

frutiss-0311
#8 Zapaleniec#

dokładnie zwrot prowizji to jedno , teraz jest mnóstwo paczek które wracają bo klienci zamawiając zapomnieli , że są na kwarantannie i paczki krążą po Polsce i sprzedający płaci za przesyłki podwójnie .Dużo również jest klientów którzy lubią sobie paczki powysyłać aby po prostu na koszty narazić żadnej konsekwencji z tego tytułu nie mają . 

oznacz moderatorów